Oktoberbebisar 2014
Här är uppföljningstråden till "bf oktober tråden" där vi diskuterar allt om våra små hjärtan ?
Min har bara varit så när hon fått i sig luft i samband med amningen.
Vad mysigt det låter med babyrytmik. Det ska jag kolla om vi har något sånt här om kring :)
Vi började på babymassage i fredags, det var lite småstelt sådär första gången med mysigt :) vi var 5 bebisar och det är 5 gånger tror jag :)
Ssajko, kolla på kyrkan, svenska eller annan, de har ofta.
Precis så har vi också med amning nu! Min pojk är född 8 okt o det har strulat i några dagar nu. Känns som att han bara sliter i mina bröstvårtor! Innan åt han på ena bröstet men nu ger jag han båda men han verkar ändå inte nöja sig alltid. Och han vill nästan inte suga något alls på det bröstet som jag alltid tänkt som det "lite sämre". Jag börjar bli riktigt ledsen över detta och känns som att man kanske måste sluta amma och börja ge ersättning?
Precis som du Malin0710 så kan det vara efter flera timmar så han borde va hungrig o där borde finnas mjölk. Mjölken kan väl heller inte bara sina bort så snabbt så att dem helt plötsligt börjar strula vid nästan varje amning? Jag ska till BVC på tor och fråga dem men det känns som att man alltid får svaret "det är en fas och helt normalt". Jag vill också amma längre men jag börjar bli helt slutkört av allt strul!
Precis som du Malin0710 så kan det vara efter flera timmar så han borde va hungrig o där borde finnas mjölk. Mjölken kan väl heller inte bara sina bort så snabbt så att dem helt plötsligt börjar strula vid nästan varje amning? Jag ska till BVC på tor och fråga dem men det känns som att man alltid får svaret "det är en fas och helt normalt". Jag vill också amma längre men jag börjar bli helt slutkört av allt strul!
Lillan har börjar krångla i bilen, suck! Bara gallskriker varje gång och de såå irriterande när man kör. Funderar på att sätta henne fram om jag vrider ur airbagen, är de ok? Ngn som vet?:)
Babyrytmik då? Någon som går/ska gå på det? Vi tänkte göra det den här terminen. Så mysigt tycker jag ![]()
Lillan har börjar krångla i bilen, suck! Bara gallskriker varje gång och de såå irriterande när man kör. Funderar på att sätta henne fram om jag vrider ur airbagen, är de ok? Ngn som vet?:)