• milliee

BF JULI 2015

Hej någon mer som fått tidigt plus? Följas åt?:)
    Jag är lite osäker på bf då jag haft tidigt mf och förmodligen blivit gravid igen ska få komma på vul om någon vecka och tidsbestämma graviditeten men räknar jag mf som sista mens så är jag på bim-3 idag bild på mitt test här under:) (bf 5/7.)

• Svar på tråden BF JULI 2015
  • Annalouise
    Rulle06 skrev 2014-12-12 00:04:37 följande:

Vi ska på julfest nästa helg hos goda vänner. Jag har sagt att jag fått tillbaka inflammtionen jag hade i ryggen i våras och att jag nyss börjat med värktabl. Även hon äter mediciner och förstår ju att jag inte kan dricka alkohol. Och eftersom jag just börjat äta tabl kan jag skylla trötthet och illamående på det.

Kan du skylla på t ex uvi ?

Ja men jag har funderat på det faktiskt! Men det är bara en vecka kvar till kub och då får vi se lilleplutt för första gången, om det ens är något där. Så tänker att en vecka kanske dom kan få va lite nyfikna. Kan ju ha en väldig huvudvärk och knaprat massa alvedon innan jag tar mig dit. Men det är sååå svårt att ljuga! Duu har ju världens bästa anledning!
  • Jennie89

Idag har jag varit på inskrivning, fick tid för vul 8 jan :) Äntligen ett datum att se fram emot.

Jag ska på julbord med jobbet ikväll och med sambons jobb imorgon. Lyckligtvis bor jag mitt ute i skogen och får köra både ikväll och imorgon så kan skylla på det, alla vet att jag inte är förtjust i julbord då jag inte äter kött så jag ska nog klara mig undan frågor =) Nu har jag inte mått illa på flera dar heller, tjoho =D

Aug-13 - T
  • Velaren
    Josefine02 skrev 2014-12-11 16:38:59 följande:

KUB bokat!! 30/12! Känns skönt att vi valde att göra det trots allt! Nu längtar jag tills vi får se det lilla livet! Vad har ni fått för resultat på era kub?

Sist fick vi 1:12 000. Vi kände oss rätt lugna med det och vår dotter är idag frisk och 1 år :) 
  • Liten till

Tjoho! Idag har jag kunnat äta med eleverna i matsalen för första gången på ett antal veckor julskinksmacka med senap, mums!!

Började dagen med att ge paket och frukost på sängen till min stora 6åring, som blev helt överlycklig över beybladen vi köpt!

Så hittills en toppendag!

• hallonlakrits1
    kajsaD skrev 2014-12-09 15:11:54 följande:

lycka till ni andra - jag hoppar ur tråden nu

Beklagar, och jag önskar dig lycka till framåt
  • hallonlakrits1
    lillefröe skrev 2014-12-09 19:17:50 följande:
    Ja! Jag kommer få göra extra ultraljud både nu på måndag i v.10 och sedan i v.15 och sedan RULen i v.19-20. Jag skulle tydligen få göra det vare sig jag ville eller inte pga min anamnes. Så det känns jättespännande och nervöst.. och jättekul! Jag vet inte om det blir VUL eller vanligt på magen ännu, men det får vi se på måndag! 
    Då behöver du inte vänta så många veckor som från början för att se den lilla, vad kul, hoppas allt går bra.
  • gezum

Hej!

Idag har jag varit på vul och ul!

Jag fick den lilla:) pickande hjärta och framflyttad 2 dagar. Till 10+2

Så mysigt, fick hem bilder som vi kommer lägga i en julklapp till mina svärföräldrar och släkt.

Åhh, man vill ju bara berätta för allt och alla men nej, måste hållas på ett tag till????

• Liten till
    gezum skrev 2014-12-12 14:30:09 följande:

Hej!

Så mysigt, fick hem bilder som vi kommer lägga i en julklapp till mina svärföräldrar och släkt.

Åhh, man vill ju bara berätta för allt och alla men nej, måste hållas på ett tag till????

Lägg in bild!
  • Magnolia10
    gezum skrev 2014-12-12 14:30:09 följande:

Hej!

Åh visst är det underbart! Var också på ul idag och fick se mitt lilla havregryn! Den sprattlade och vevade runt med armarna! Känns så skönt!!!
  • Lollolouise

Har inte varit aktiv här på länge och tyvärr har även jag fått missfall. Visste inte om något men i lördags fick jag läggas in på sjukhus pga njurbäckeninflammation och de gjorde ett vul för att se att den lilla mådde bra och istället såg dom att hjärtat hade slutat slå i vecka 9. Så istället för att gå in i vecka 12 i tisdags fick jag genomgå två olika aborter eftersom kroppen inte hade stött ut fostret. Önskar alla andra lycka till med era små liv.