• milliee

BF JULI 2015

Hej någon mer som fått tidigt plus? Följas åt?:)
    Jag är lite osäker på bf då jag haft tidigt mf och förmodligen blivit gravid igen ska få komma på vul om någon vecka och tidsbestämma graviditeten men räknar jag mf som sista mens så är jag på bim-3 idag bild på mitt test här under:) (bf 5/7.)

• Svar på tråden BF JULI 2015
  • Mikesfru
    Lollolouise skrev 2014-12-12 20:03:49 följande:

Har inte varit aktiv här på länge och tyvärr har även jag fått missfall. Visste inte om något men i lördags fick jag läggas in på sjukhus pga njurbäckeninflammation och de gjorde ett vul för att se att den lilla mådde bra och istället såg dom att hjärtat hade slutat slå i vecka 9. Så istället för att gå in i vecka 12 i tisdags fick jag genomgå två olika aborter eftersom kroppen inte hade stött ut fostret. Önskar alla andra lycka till med era små liv.

Ånej vad tråkigt! Precis samma som hände mig tidigare i höst, förutom njurbäckeninflammationen. Hoppas du återhämtar sig snart. Styrkekramar.
  • Lollolouise
    Mikesfru skrev 2014-12-12 20:35:42 följande:

Ånej vad tråkigt! Precis samma som hände mig tidigare i höst, förutom njurbäckeninflammationen. Hoppas du återhämtar sig snart. Styrkekramar.

Tack! Kroppen kommer få återhämta sig nu sen försöker jag och sambon igen. Efter MF:et förstår man hur mycket man ville ha det barnet.
  • Helena1988
    Sixtensmamma14 skrev 2014-12-11 10:00:24 följande:

Hej hej hoppar in här :) BF 8 juli, vad jag räknat ut. 22 år och mamma till en liten Sixten på 11 månader :) Ser fram emot VUL på tisdag och hoppas på ett tickande hjärta! HjärtaBaby

Åh jag ska med på vul på tisdag, längtar och hoppas så att allt är bra! LYCKA TILL :)
  • Liten till

Har inte varit aktiv här på länge och tyvärr har även jag fått missfall. Visste inte om något men i lördags fick jag läggas in på sjukhus pga njurbäckeninflammation och de gjorde ett vul för att se att den lilla mådde bra och istället såg dom att hjärtat hade slutat slå i vecka 9. Så istället för att gå in i vecka 12 i tisdags fick jag genomgå två olika aborter eftersom kroppen inte hade stött ut fostret. Önskar alla andra lycka till med era små liv.

Jag beklagar verkligen.
  • Helena1988
    Lollolouise skrev 2014-12-12 21:44:27 följande:
    Tack! Kroppen kommer få återhämta sig nu sen försöker jag och sambon igen. Efter MF:et förstår man hur mycket man ville ha det barnet.
    -Beklagar starkt :( Håller tummar för att det går bättre nästa gång!
  • MrsFreud

Så ledsamt, beklagar verkligen!
  • Rulle06

Usch vad hemskt! Beklagar verkligen sorgen Lollolouise! <3
  • Lollolouise

Tack allihopa! Vi kommer ta nya tag inom en snar framtid och det får bli en höst/vinter bebis istället.

• Helena1988

känner inte av illamåendet idag, känner mig piggare en vanligt med mådde lite illa imorse, men nu känns inget alls. Blir så orolig nu :S