• milliee

BF JULI 2015

Hej någon mer som fått tidigt plus? Följas åt?:)
    Jag är lite osäker på bf då jag haft tidigt mf och förmodligen blivit gravid igen ska få komma på vul om någon vecka och tidsbestämma graviditeten men räknar jag mf som sista mens så är jag på bim-3 idag bild på mitt test här under:) (bf 5/7.)

• Svar på tråden BF JULI 2015
  • Mikesfru

Hej godingar!

Grattis AnnaHbg till att få se pickande hjärta! Och hallonlakrits1! Underbar känsla.

Vi ska på ul nästa vecka då jag är i v 9+1 tror jag. Är inte så rädd för missfall, mer för MA och för att resultat av kub vi ska göra i januari ska vara dåligt. Men försöker klappa fint på magen och prata allvar med den som ligger där inne att den ska vara frisk, levande och se till att komma ut mitt under härliga semestern i sommar!

• Marängen

Hej juli-mammor! Här en till som har bf i juli :) efter ett missfall och ett MA så är vi nu gravida med vad vi vet är en frisk och fin bebis :) går in idag i vecka 9 (8+0) och såg mitt lilla hjärta i vecka 6+6. Jag startar en bildtråd för alla med bf juli 2015 :) det verkar inte finnas någon. :)

• kajsaD

jag har en missed abortion igen. Den har stannat i utveckligen för mer än två veckor sedan men kom inte ut så i morgon blir det medicins abort. 

lycka till ni andra - jag hoppar ur tråden nu

• Liten till
    kajsaD skrev 2014-12-09 15:11:54 följande:

jag har en missed abortion igen. Den har stannat i utveckligen för mer än två veckor sedan men kom inte ut så i morgon blir det medicins abort. 

Jag beklagar verkligen. Hoppas det går så bra som det nu kan gå imorgon. Kram
  • Ellonbellon
    kajsaD skrev 2014-12-09 15:11:54 följande:

Beklagar verkligen :( Lider med dig! Kramar
  • Jenny78

Skulle vara en ledsen smiley där och inte en massa frågetecken. Fl gillade tydligen inte iPhones egna smileys.

• emmiiiek
    lillefröe skrev 2014-12-08 21:19:17 följande:

Är det någon som har erfarenhet av foglossning och hur det känns? Jag vet att det är tidigt men jag har börjat känna något jag inte känt förut (nu v.9). 

Det gör tvärt ont i slidan och strålar ut till anus och klitoris (hela vägen med andra ord) och sedan ner i höger ben hela vägen ner till foten? Kommer och går lika snabbt. 

Tankar? 

Hej. Jag hade foglossning sista 2 veckorna med dottern. Sedan när jag blev gravid med sonen så fick jag foglossning redan i vecka 13. I Vecka 20 var jag sängliggandes och kunde knappt röra mig till toaletten. Jag blev sedan igångsatt några dagar innan BF. 

Det du känner kan vara en ischias nerv som är ikläm men kan också vara början på foglossning. Mitt bäcken var helt ruckbart och rörde sig, knastrade, knäckte och lossade så fort jag rörde mig. I slutet kunde jag inte ens lyfta mitt ben :(
  • emmiiiek

Hej. Har inte skrivit här tidigare men säger Hej nu! =) 
    Idag var vi och kollade på våran lilla kotte som växer i min mage.
    Jag är i vecka 11 nu och beräknad till 5 juli. 
    Allting såg bra ut och bebisen rörde sig för fullt =)

Jag bor i Borås tillsammans med min familj och väntar det tredje barnet. Jag är 23 år gammal och har en dotter som är född april 09 och en son som är född mars 14. 

Grattis till alla er andra också.