• milliee

BF JULI 2015

Hej någon mer som fått tidigt plus? Följas åt?:)
    Jag är lite osäker på bf då jag haft tidigt mf och förmodligen blivit gravid igen ska få komma på vul om någon vecka och tidsbestämma graviditeten men räknar jag mf som sista mens så är jag på bim-3 idag bild på mitt test här under:) (bf 5/7.)

• Svar på tråden BF JULI 2015
  • Kakalfen
    Liten till skrev 2014-12-15 15:52:49 följande:

Det gick superbra! Bebisen vinkade med armen en gång, och låg med fötterna i kors. Man såg verkligen allt! Så jäkla häftigt!

Vilken gullig bild!! Hen ser ut som en liten nalle! ^^ Min bild från i onsdags (v 8?) var egentligen helt värdelös men jag ville ändå ha något att visa familjen på julafton :P

• Liten till
    Kakalfen skrev 2014-12-15 17:16:48 följande:

Vilken gullig bild!! Hen ser ut som en liten nalle! ^^ Min bild från i onsdags (v 8?) var egentligen helt värdelös men jag ville ändå ha något att visa familjen på julafton :P

Tack ja men det är kul att ha nåt att visa i allafall. Sådär fast mer aom en grå klump syntes i v 7+3för mig med. Nu är det 10+4 och en stooor skillnad
  • hallonlakrits1
    Liten till skrev 2014-12-15 16:04:12 följande:

10+4

Ja och jag fick tre bilder till. Där man ser aen och handen mer och så... Sååå synd att min sambo inte var med, gick inte att ta ledigt igen. Såg till och med blodet i navelsträngen, hon sa att den låg helt perfekt för att se allt

Grattis! Vilken häftig bild alltså Skrattande det gick att se den lilla så väl på den.
  • Anna Hbg

Åhhh, vilka fina bilder Liten till och Kakalfen.

Ångrar att vi inte bad om en bild när vi var på vul pga mina blödningar.

Hade varit kul att ha!

Har snart blött i tre veckor nu och det verkar varken tillta eller sluta. Hoppas pricken har det bra därinne.

Nästa ul är inte förrän den 12/1 då vi fått tid för kub.

• Sixtensmamma14

Någon som vet om man får en bild med sig hem när man bara ska kolla hur långt gången man är med VUL? Hade ju varit synd om man inte fick det.. Rynkar på näsan
    Jättefina ultraljudsbilder ni har fått :)

• Liten till
    Sixtensmamma14 skrev 2014-12-15 20:13:38 följande:

Någon som vet om man får en bild med sig hem när man bara ska kolla hur långt gången man är med VUL? Hade ju varit synd om man inte fick det..

Jättefina ultraljudsbilder ni har fått :)

Beror nog på barnmorskan, men fråga! Även en grå liten klump är roligt att ha och ännumer sen när man ser en utveckling.
  • Mikesfru

Så fina bilder ni fått! På onsdag kväll är det vår tur. Längtar och oroar mig :) tror jag kommer vara i 9+0 då, måste man göra väl då, eller funkar vanligt ul? Ska bli undersökt av en äldre man och maken ska med, känns lite knasigt med väl då, men iofs kosta vad det kosta vill för att vi ska få se vårt nästa barn till skaran :)

• Liten till
    Mikesfru skrev 2014-12-15 22:08:04 följande:

Så fina bilder ni fått! På onsdag kväll är det vår tur. Längtar och oroar mig :) tror jag kommer vara i 9+0 då, måste man göra väl då, eller funkar vanligt ul? Ska bli undersökt av en äldre man och maken ska med, känns lite knasigt med väl då, men iofs kosta vad det kosta vill för att vi ska få se vårt nästa barn till skaran :)

Jag gjorde vul idag 10+4, så risken är väl att du får göra det med. Men se det positivt, de bästa gynekologer jag haft, både nu och med sonen (ja förutom den underbara privata jag har nu ) har varit män. Mycket lugnare än många kvinnor, har jag upplevt i allafall. Och tro mig, när du ser plutten på skärmen så bryr du dig inte om någon annan lycka till
  • Anna Hbg

På väg in till akuten pga störtblödning. Tror chansen är liten men vill sååååå gärna att pricken lever och mår bra.

Finns lite hopp kvar så försöker leva på det :(