• milliee

BF JULI 2015

Hej någon mer som fått tidigt plus? Följas åt?:)
    Jag är lite osäker på bf då jag haft tidigt mf och förmodligen blivit gravid igen ska få komma på vul om någon vecka och tidsbestämma graviditeten men räknar jag mf som sista mens så är jag på bim-3 idag bild på mitt test här under:) (bf 5/7.)

• Svar på tråden BF JULI 2015
  • Hannely

Var också på inskrivning igår, tog inga prover utan det görs om ett par veckor. Innan dess måste vi besluta om KUB (men tar tydligen fler prover inför det), med dottern gjorde vi det inte men nu är jag över 35. För min del kan det kvitta, vet ändå inte hur jag skulle hantera ett dåligt besked så känns bättre att slippa den oron. Men tror att sambon vill att vi kollar denna gång.
    Med dottern fick vi iofs göra ett tidigt ultraljud för att tidsbestämma grav, så den motivationen fanns ju inte heller för att göra KUB då.... :)
    Men det var roligt att träffa min BM igen, vi hade en väldigt bra relation förra gången!

• lillefröe
    chilibean skrev 2014-12-10 09:40:51 följande:

Go morron tjejer!

Jag gillar allt som smakar sur nu och om det är fler som känner det samma så vill jag bara rekommendera denna supergoda juicen!

God morgon - Lemonade

Gick och köpte den där idag faktiskt efter att ha sett bilden. SÅ gott. 
  • Jenny78

Visst var det nån mer här inne som också mår riktigt illa? Jag har inte kunnat gå och jobba den här veckan, ligger bara hemma och kräks upp precis allt jag äter :/

• IAN83

Imorgon ska jag på vul och jag är så nervös :( Hoppas att allt går bra och att det är som det ska. Någon som vet hur lång tid det tar? Själva undersökningen?

• Johwik
    Jenny78 skrev 2014-12-10 14:54:25 följande:

Visst var det nån mer här inne som också mår riktigt illa? Jag har inte kunnat gå och jobba den här veckan, ligger bara hemma och kräks upp precis allt jag äter :/

Precis samma för mig. Inte en chans att jag skulle kunna vara på jobbet den här veckan. Känns inte som att kroppen kan ta upp något, spyr upp vatten också. 
    Vilken vecka är du i? Jag gick in i vecka 9 idag och upplever att illamåendet blivit värre. Tycker också att jag känner av mer växtvärk också. 

Har ni några tips på illamående? Försöker äta små portioner ofta. Prostafen upplever jag inte att det hjälper. Kroppen känns helt överkörd. Jäkla lillskit där inne som får en att må så illa :) 
  • Josefine02

Har precis kommit hem från inskrivningen. Pratade lite om KUB och att det inte kostar något i vårt landsting. Så jag har inte bestämt mig om vi ska göra det eller inte. Är det många av er som har gjort kub-testet? Kan inte riktigt bestämma om jag ska göra det eller inte. Just nu så känns det som om vi kommer göra det om det finns någon tid och plats för oss. Är 26!

• Liten till

Mår riktigt illa, men spyr inte upp allt, utan spyr om det går för länge mellan jag äter (alltså mer än 1 1/2 h)

Men idag har det varit helt förjävligt. Kräkts två gånger redan och mår pyton heela tiden.

Måste få i mig nåt, men vad? Enda jag kan tänka mig äta är hot wings från McDonalds. Och det är ju lätt med typ 7mil till närmsta :-/

• Anehhs
    Josefine02 skrev 2014-12-10 16:04:05 följande:

Har precis kommit hem från inskrivningen. Pratade lite om KUB och att det inte kostar något i vårt landsting. Så jag har inte bestämt mig om vi ska göra det eller inte. Är det många av er som har gjort kub-testet? Kan inte riktigt bestämma om jag ska göra det eller inte. Just nu så känns det som om vi kommer göra det om det finns någon tid och plats för oss. Är 26!

Har inte gjort kub ännu men vi har bokat tid till de:)