• milliee

BF JULI 2015

Hej någon mer som fått tidigt plus? Följas åt?:)
    Jag är lite osäker på bf då jag haft tidigt mf och förmodligen blivit gravid igen ska få komma på vul om någon vecka och tidsbestämma graviditeten men räknar jag mf som sista mens så är jag på bim-3 idag bild på mitt test här under:) (bf 5/7.)

• Svar på tråden BF JULI 2015
  • Minifer
    Anna Hbg skrev 2014-12-15 23:50:15 följande:
    På väg in till akuten pga störtblödning. Tror chansen är liten men vill sååååå gärna att pricken lever och mår bra.
    Finns lite hopp kvar så försöker leva på det :(
    Åh nej vad jobbigt! Håller tummarna allt vad jag kan! Kram!!
  • lillefröe
    Mikesfru skrev 2014-12-15 22:08:04 följande:

Så fina bilder ni fått! På onsdag kväll är det vår tur. Längtar och oroar mig :) tror jag kommer vara i 9+0 då, måste man göra väl då, eller funkar vanligt ul? Ska bli undersökt av en äldre man och maken ska med, känns lite knasigt med väl då, men iofs kosta vad det kosta vill för att vi ska få se vårt nästa barn till skaran :)

Jag gjorde ultraljud igår 9+2 och gjorde på magen och det gick bra att se. 
  • Liten till

På väg in till akuten pga störtblödning. Tror chansen är liten men vill sååååå gärna att pricken lever och mår bra.

Hur går det?
  • Maddss

Håller tummarna att de går bra för er!
  • Anna Hbg

Fick inte veta något igår :( Dr hade fullt upp hela tiden och blev bla kallad till akut operation när vi precis skulle få träffa henne så jag åkte hem istället. Ska vara där 9.15 idag så får förhoppningsvis svar då men magkänslan är inte speciellt bra tyvärr :,(

• Liten till
    Anna Hbg skrev 2014-12-16 07:18:55 följande:

Fick inte veta något igår :( Dr hade fullt upp hela tiden och blev bla kallad till akut operation när vi precis skulle få träffa henne så jag åkte hem istället. Ska vara där 9.15 idag så får förhoppningsvis svar då men magkänslan är inte speciellt bra tyvärr :,(

Usch. Lider med dig. Håller tummarna för att det är bra, men jag tror ju ofta man känner på sig själv hur det är. Många kramar vet hur det är.
  • Sixtensmamma14

Så fina bilder ni fått! På onsdag kväll är det vår tur. Längtar och oroar mig :) tror jag kommer vara i 9+0 då, måste man göra väl då, eller funkar vanligt ul? Ska bli undersökt av en äldre man och maken ska med, känns lite knasigt med väl då, men iofs kosta vad det kosta vill för att vi ska få se vårt nästa barn till skaran :)

Jag är i vecka 10+något tror jag och jag ska på vul idag :)
  • Kakalfen
    Anna Hbg skrev 2014-12-16 07:18:55 följande:

Ååh jag hoppas verkligen att det går bra!!!! Stor kram!
  • Kakalfen

Jag gjorde utanpå magen när jag trodde jag var i 8+0 men visade sig att jag var typ 7+3 och det gick ba. Jag tror det beror på hur bra maskin de har. Förresten sa bm att jag har rn bakåtvänd livmoder men att det inte är farligt och att den kommer vända på sig. Nån som hört nåt liknande?
  • Magnolia10

Jag fick göra vanligt ultraljud på magen i v 9+3 och man såg jättebra! Blev faktiskt förvånad att det kunde synas trots att bm inte ens var längst ner på magen med apparaten utan strax under naveln bara. De säger ju att livmodern ligger djupt ner/nedanför bäckenbenet?