• milliee

BF JULI 2015

Hej någon mer som fått tidigt plus? Följas åt?:)
    Jag är lite osäker på bf då jag haft tidigt mf och förmodligen blivit gravid igen ska få komma på vul om någon vecka och tidsbestämma graviditeten men räknar jag mf som sista mens så är jag på bim-3 idag bild på mitt test här under:) (bf 5/7.)

• Svar på tråden BF JULI 2015
  • Magnolia10
    Anna Hbg skrev 2014-12-16 07:18:55 följande:

Fick inte veta något igår :( Dr hade fullt upp hela tiden och blev bla kallad till akut operation när vi precis skulle få träffa henne så jag åkte hem istället. Ska vara där 9.15 idag så får förhoppningsvis svar då men magkänslan är inte speciellt bra tyvärr :,(

Jag håller tummarna för att den lill* ändå klamrar sig kvar där inne!! Kram
  • Mikesfru
    Anna Hbg skrev 2014-12-16 07:18:55 följande:

Fick inte veta något igår :( Dr hade fullt upp hela tiden och blev bla kallad till akut operation när vi precis skulle få träffa henne så jag åkte hem istället. Ska vara där 9.15 idag så får förhoppningsvis svar då men magkänslan är inte speciellt bra tyvärr :,(

Åh fy, håller tummarna för er idag. Måtte ni slippa vänta idag också! Vet tyvärr hur det är... Varma kramar

Och tack alla ni andra för era svar, verkar bäst att vara förberedd på både och då - bara livet där inne lever så är jag nöjd!
  • Vattenliljan

Jag är så himla orolig för min lilla "knodd" också så jag ringde faktiskt fertilitetskliniken som hjälpte mig att bli gravid. Egentligen har de "lämnat vidare" mig till MVC nu eftersom de gjort sitt jobb, men deras underbara sjuksköterska gav mig ändå en tid för VUL/UL imorgon bitti. <3 Hoppas hoppas att jag får se hjärtat ticka denna gång också så jag kan lugna mig lite. Att vara gravid är verkligen inte bara att gå på rosa moln, även när man bortser från de fysiska symptomen! Oron äter upp mig!

Anna Hbg: Även jag håller alla tummar för dig! <3

• Jenny78

Annahbg: håller alla tummar för dig, oron är hemsk.

Jag tycker också det är väldigt svårt att slappna av, har inga tecken på att nåt är fel alls, men innan min dotter hade jag tre missfall, det är svårt att tro på att allt bara är okej då tyvärr.

• Anna Hbg

Tack alla för omtanken!

Hittade inga hjärtljud idag så ser mörkt ut. Den hade växt som den skulle så måste ha hänt precis. Nu ärdet bara att vänta på att det ska dra igång sen ska jag tillbaks på måndag och se så att allt är ute. :(

Lycka till alla!!!

• Sixtensmamma14

Sååå, nu har jag fått göra både VUL och vanligt ultraljud. Så himla mysig liten krabat som gosar runt i magen Glad Blev framflyttad en vecka så nu är jag i vecka 11+1 Baby

• hallonlakrits1
    Mikesfru skrev 2014-12-15 22:08:04 följande:

Så fina bilder ni fått! På onsdag kväll är det vår tur. Längtar och oroar mig :) tror jag kommer vara i 9+0 då, måste man göra väl då, eller funkar vanligt ul? Ska bli undersökt av en äldre man och maken ska med, känns lite knasigt med väl då, men iofs kosta vad det kosta vill för att vi ska få se vårt nästa barn till skaran :)

Jag gjorde ul runt den tiden och det gick jättebra att se den lilla krabaten. Glad
  • hallonlakrits1
    Anna Hbg skrev 2014-12-16 11:45:47 följande:

Tack alla för omtanken!

Hittade inga hjärtljud idag så ser mörkt ut. Den hade växt som den skulle så måste ha hänt precis. Nu ärdet bara att vänta på att det ska dra igång sen ska jag tillbaks på måndag och se så att allt är ute. :(

Lycka till alla!!!

Vad tråkigt att höra, jag beklagar så mycket. Ta hand om dig/er extra mycket nu! Kramar
  • Kakalfen
    Anna Hbg skrev 2014-12-16 11:45:47 följande:

Tack alla för omtanken!

Lycka till alla!!!

Beklagar verkligen! Ta hand om dig! Kram!
  • Kakalfen

Jag har mått illa varje dag i snart en månad, dock bara spytt en gång innan. Men imorse kaskadkräktes jag mitt i rusningstrafiken utanför tunnelbanan (glad att jag hann ut) och sen dess har jag knappt mått illa alls. Ni som kräks, brukar ni må bättre efteråt? Och nu tror alla på jobbet att jag är magsjuk, hur länge är det kotym att stanna hemma då?