• milliee

BF JULI 2015

Hej någon mer som fått tidigt plus? Följas åt?:)
    Jag är lite osäker på bf då jag haft tidigt mf och förmodligen blivit gravid igen ska få komma på vul om någon vecka och tidsbestämma graviditeten men räknar jag mf som sista mens så är jag på bim-3 idag bild på mitt test här under:) (bf 5/7.)

• Svar på tråden BF JULI 2015
  • Mikesfru
    Anna Hbg skrev 2014-12-16 11:45:47 följande:

Tack alla för omtanken!

Hittade inga hjärtljud idag så ser mörkt ut. Den hade växt som den skulle så måste ha hänt precis. Nu ärdet bara att vänta på att det ska dra igång sen ska jag tillbaks på måndag och se så att allt är ute. :(

Lycka till alla!!!

Åh Anna, min värsta mardröm! Lider verkligen med er. Hoppas du läker snabbt både kropp och hjärta, och att ni snart får ett nytt plus. Kramar
  • Liten till

Tack alla för omtanken!

Hittade inga hjärtljud idag så ser mörkt ut. Den hade växt som den skulle så måste ha hänt precis. Nu ärdet bara att vänta på att det ska dra igång sen ska jag tillbaks på måndag och se så att allt är ute. :(

Lycka till alla!!!

Jag beklagar. Lycka till i framtiden, kram
  • Liten till
    Kakalfen skrev 2014-12-16 15:45:36 följande:

Jag har mått illa varje dag i snart en månad, dock bara spytt en gång innan. Men imorse kaskadkräktes jag mitt i rusningstrafiken utanför tunnelbanan (glad att jag hann ut) och sen dess har jag knappt mått illa alls. Ni som kräks, brukar ni må bättre efteråt? Och nu tror alla på jobbet att jag är magsjuk, hur länge är det kotym att stanna hemma då?

Ja eftersom vinterkräksjukan går så är ju regeln 48h efter sista kräk/diarré, så du bör nog vara hemma både onsdag och torsdag i allafall för att vara trovärdig

Själv är jag tok förkyld och blir nog hemma resten av veckan som det känns nu... Sen är det nästan 3 veckors ledighet!! Yay!
  • MrsFreud

Tack alla för omtanken!

Lycka till alla!!!

Beklagar
  • Ningo

Hellooj alla goa o glada Flört

Jag är gravid i vecka 12 och bf 7/7 kul datum om bebisen verkligen kommer just då.

Är det någon mer än jag som har halsbränna på kvällarna? är det inte tidigt för sånt? ska träffa min barnmorska på fredag men vill gärna höra om fler är i samma sits. Kram på er 

• lillefröe
    Kakalfen skrev 2014-12-16 15:45:36 följande:

Jag har mått illa varje dag i snart en månad, dock bara spytt en gång innan. Men imorse kaskadkräktes jag mitt i rusningstrafiken utanför tunnelbanan (glad att jag hann ut) och sen dess har jag knappt mått illa alls. Ni som kräks, brukar ni må bättre efteråt? Och nu tror alla på jobbet att jag är magsjuk, hur länge är det kotym att stanna hemma då?

Jag mår jättebra när jag har kräkts. Känner mig som en ny människa.. tills illamåendet kommer tillbaka igen. Hör till att jag inte kräkts mycket. Tre-fyra gånger sen pluset (är i v.9+3). Men mår illa varje dag. 

• lillefröe
    Ningo skrev 2014-12-16 18:25:11 följande:

Hellooj alla goa o glada Flört

Jag är gravid i vecka 12 och bf 7/7 kul datum om bebisen verkligen kommer just då.

Är det någon mer än jag som har halsbränna på kvällarna? är det inte tidigt för sånt? ska träffa min barnmorska på fredag men vill gärna höra om fler är i samma sits. Kram på er 

Jag! 

Mycket halsbränna, bara på kvällarna eller ja, från eftermiddagarna, sedan v.6 och fortfarande kvar nu v.10 om det inte eskalerat litegrann till och med. 

• Ningo
    lillefröe skrev 2014-12-16 18:49:07 följande:

Jag! 

Mycket halsbränna, bara på kvällarna eller ja, från eftermiddagarna, sedan v.6 och fortfarande kvar nu v.10 om det inte eskalerat litegrann till och med. 

Okej så tidigt kan det också komma alltså. Hoppas det försvinner snart lite jobbigt då man är trött och vill ligga och det känns obehagligt.
  • Helena1988

Tack alla för omtanken!

Lycka till alla!!!

Men gud, varför blöder du? :( usch vad tråkigt... KRAM!
  • lillefröe
    Ningo skrev 2014-12-16 18:52:13 följande:
    Okej så tidigt kan det också komma alltså. Hoppas det försvinner snart lite jobbigt då man är trött och vill ligga och det känns obehagligt.
    Jo halsbrännan har ju inte att göra med att man blivit stor.. sa min barnmorska iallafall. Utan det har att göra med något hormon i kroppen som ökar och gör att magmunnen blir slappare typ och då är det lättare att få halsbränna.