• milliee

BF JULI 2015

Hej någon mer som fått tidigt plus? Följas åt?:)
    Jag är lite osäker på bf då jag haft tidigt mf och förmodligen blivit gravid igen ska få komma på vul om någon vecka och tidsbestämma graviditeten men räknar jag mf som sista mens så är jag på bim-3 idag bild på mitt test här under:) (bf 5/7.)

• Svar på tråden BF JULI 2015
  • MagicQueen
    Jenny0819 skrev 2014-11-01 12:11:44 följande:

hej hur mår ni alla?

är ni bra på att lyckas hålla grav hemlig? jag är så svullen så det går nog inte länge till. och ikväll blir det fest där sambon bjudit halva stan känns det som.. ska försöka dölja in i det sista med mitt alkofria vin som jag får smyga med ;) men inte lätt. kramkram

Vi ska nog lyckas hålla det hemligt ca 6 veckor till

Men på sätt o vis vore det skönt att berätta nu så alla visste varför man är så trött, disträ, illamående osv.
  • Alvolina
    MagicQueen skrev 2014-11-01 20:14:37 följande:
    Vi ska nog lyckas hålla det hemligt ca 6 veckor till smile2.gif

Men på sätt o vis vore det skönt att berätta nu så alla visste varför man är så trött, disträ, illamående osv.
    Jag vill bara krypa ner under täcket och sova hela dagarna. Har ingen ork till något. Är hungrig men mår illa och känner ingen lust till mat. Värst blir det på helgerna, antagligen för att jag kan slappna av och bara vara gravid då :) vecka 6+1 nu.
  • amandamoller

Hej hej! Aldrig skrivit här så är ny Glad
    Plussade igår är nu i vecka 4+2 med andra barnet. Kom som en chock men är väldigt glaaad :) Har en liten på 10 månader bara och känner mig otroligt lycklig lottad <3 Min lilla pojk ska bli storebror <3 Får tårar i ögonen av bara tanken :')

• amandamoller

Är bara i vecka 5 och känner mig vääligt svullen redan... hur ska detta gå att hålla hemligt till vecka 12 liksom?? haha Jag tränar mycket och är platt som en pannkaka i vanliga fall, haha. Men har hört att magen lägger sig efter ett tag och att det är bråkiga tarmar som spökar, eller? :D Andra graviditeten! Flört

• MagicQueen
    Alvolina skrev 2014-11-01 20:29:23 följande:
    Jag vill bara krypa ner under täcket och sova hela dagarna. Har ingen ork till något. Är hungrig men mår illa och känner ingen lust till mat. Värst blir det på helgerna, antagligen för att jag kan slappna av och bara vara gravid då :) vecka 6+1 nu.
    Känner igen dina symtom. Är så trött o loj, orkar ingenting. Känns som jag släpar fötterna efter mig...

Igår var en hektisk dag, städning av huset på fm, sen stallet, sen bowling o middag på stan med familjen o makens familj, som avslutades med spökvandring för barnen. Dagen gick i ett.. Stupade i säng kl 20 när vi kom hem

Blev väckt 5.30 av ena sonen som inte kunde sova längre. Gäsp...
  • MagicQueen
    amandamoller skrev 2014-11-01 23:09:51 följande:

Är bara i vecka 5 och känner mig vääligt svullen redan... hur ska detta gå att hålla hemligt till vecka 12 liksom?? haha Jag tränar mycket och är platt som en pannkaka i vanliga fall, haha. Men har hört att magen lägger sig efter ett tag och att det är bråkiga tarmar som spökar, eller? :D Andra graviditeten! Flört

Välkommen hit ja oftast brukar ju svullnaden lägga sig efter ett tag innan riktiga gravidmagen kommer.
  • kaaatie

Hej. Jag har också plussat. Bf runt 5/7 2015. Vaknar av värk i livmodern om nätterna och mår lite illa på morgonen. Hade födelsedagsfest igår och smusslade med ICA cider i mitt glas hela kvällen. Ingen misstänkte något alls.. Ska bli kul när man kan berätta allt.

När tänker ni berätta för omgivningen? Vänner, arbetskollegor?

• Annalouise
    kaaatie skrev 2014-11-02 08:28:58 följande:

Hej. Jag har också plussat. Bf runt 5/7 2015. Vaknar av värk i livmodern om nätterna och mår lite illa på morgonen. Hade födelsedagsfest igår och smusslade med ICA cider i mitt glas hela kvällen. Ingen misstänkte något alls.. Ska bli kul när man kan berätta allt.

När tänker ni berätta för omgivningen? Vänner, arbetskollegor?

Tänker berätta för chefen innan dom går på julledigt, sedan får våra familjer veta på julafton. Vännerna får veta juldagen typ. Känns som att man har en fin julklapp att ge iår :)
  • Annalouise

Men hörni, vi ska ha personalfest här om några veckor. Då ska vi gå ut och äta och dricka. Vad gör jag då?

Sjukanmäler, urinvägsinfektion? Då lär man gå på jobbet och låtsas ha ont? Haha det är ett helt skådespel det här

Svar på tråden BF JULI 2015