• milliee

BF JULI 2015

Hej någon mer som fått tidigt plus? Följas åt?:)
    Jag är lite osäker på bf då jag haft tidigt mf och förmodligen blivit gravid igen ska få komma på vul om någon vecka och tidsbestämma graviditeten men räknar jag mf som sista mens så är jag på bim-3 idag bild på mitt test här under:) (bf 5/7.)

• Svar på tråden BF JULI 2015
  • MagicQueen
    Annalouise skrev 2014-11-02 08:36:57 följande:

Men hörni, vi ska ha personalfest här om några veckor. Då ska vi gå ut och äta och dricka. Vad gör jag då?

Sjukanmäler, urinvägsinfektion? Då lär man gå på jobbet och låtsas ha ont? Haha det är ett helt skådespel det här smile1.gif

Skyll på att ni ska iväg nånstans tidigt dagen efter o att du måste köra då.?
  • Alvolina
    Annalouise skrev 2014-11-02 08:36:57 följande:

Men hörni, vi ska ha personalfest här om några veckor. Då ska vi gå ut och äta och dricka. Vad gör jag då?

Sjukanmäler, urinvägsinfektion? Då lär man gå på jobbet och låtsas ha ont? Haha det är ett helt skådespel det här smile1.gif

Vi hade en middag med jobbet för några veckor sedan. Jag talade med en tjej i baren innan middagen och hon var jättegullig som i smyg serverade mig alkoholfritt vin. Så du skulle ju kunna göra så, beroende på vad det är för restaurang givetvis.
  • Semlan79
    kaaatie skrev 2014-11-02 08:28:58 följande:

Hej. Jag har också plussat. Bf runt 5/7 2015. Vaknar av värk i livmodern om nätterna och mår lite illa på morgonen. Hade födelsedagsfest igår och smusslade med ICA cider i mitt glas hela kvällen. Ingen misstänkte något alls.. Ska bli kul när man kan berätta allt.

När tänker ni berätta för omgivningen? Vänner, arbetskollegor?

Grattis!

Vi gör kub 22/12, så familjerna får nog veta vid jul. Resten får vänta ett tag till :)

Mina närmsta vänner vet redan.
  • ÖverlyckligTjej

Hej!

Jag blev precis medlem här. Jag är 21 år och plussade för bara någon timme sedan!

Jag och min sambo har planerat barn sen i våras, men det var inte förrän 2/9 som vi kom till saken och jag tog ut min kopparspiral. 29/9 (bim) testade vi men fick negativt. Jag kände mig väldigt illamående under den veckan och hade ömma bröst, därför testade vi på en gång. Senare fick jag mensen på kvällen. Denna gången testade vi inte förrän bim+4 och jag hade inga symptom. Killen ville vänta tills det hade gått minst en vecka. Men jag bara visste att det skulle bli positivt! Så idag är jag i 5v+0 och har bf 5/7-2015!!

PS. Ursäkta att det blev så långt, behövde skriva av mig då vi inte har berättat till någon om detta, utan det ska få bli en julklapp ????

• izabella08
    ÖverlyckligTjej skrev 2014-11-02 12:18:23 följande:

Hej!

Jag blev precis medlem här. Jag är 21 år och plussade för bara någon timme sedan!

Jag och min sambo har planerat barn sen i våras, men det var inte förrän 2/9 som vi kom till saken och jag tog ut min kopparspiral. 29/9 (bim) testade vi men fick negativt. Jag kände mig väldigt illamående under den veckan och hade ömma bröst, därför testade vi på en gång. Senare fick jag mensen på kvällen. Denna gången testade vi inte förrän bim+4 och jag hade inga symptom. Killen ville vänta tills det hade gått minst en vecka. Men jag bara visste att det skulle bli positivt! Så idag är jag i 5v+0 och har bf 5/7-2015!!

PS. Ursäkta att det blev så långt, behövde skriva av mig då vi inte har berättat till någon om detta, utan det ska få bli en julklapp ????

Åh grattis vad kul!

Är själv 21, men blir 22 innan min bebis kommer, är också i vecka fem just nu!

Inte planerat, men älskad redan nu:)
  • ÖverlyckligTjej
    izabella08 skrev 2014-11-02 12:26:21 följande:

Åh grattis vad kul!

Är själv 21, men blir 22 innan min bebis kommer, är också i vecka fem just nu!

Inte planerat, men älskad redan nu:)

Grattis!! Blir också 22 innan bebis kommer :) är redan jätte nervös men kan ändå inte fatta det? Haha vad konstigt det känns när man inte har några symptom :p
  • izabella08

Haha jag har nog inte insett det riktigt än det lär väl komma när man skriver in sig på Mvc skulle jag tro!

Men känner mig ovanligt lugn, killen är nog lite mer nervös och orolig, men det kommer nog att gå bra!

Inga symptomer här heller typ lite spända och svullna bröst och lite mer kissande, annars så märker jag absolut ingenting !:p

Jag blir 22 i mars, när fyller du år?

Och hur gammal är din kille?:)

• Pyret 85

Varit ute på långpromenad och nu gör det ont som tusan bak i höfterna.

• NILE90

Mår riktigt dåligt idag, känner mig typ bakfull och brösten gör ont och har redan ändrat utseende.

Svar på tråden BF JULI 2015