• milliee

BF JULI 2015

Hej någon mer som fått tidigt plus? Följas åt?:)
    Jag är lite osäker på bf då jag haft tidigt mf och förmodligen blivit gravid igen ska få komma på vul om någon vecka och tidsbestämma graviditeten men räknar jag mf som sista mens så är jag på bim-3 idag bild på mitt test här under:) (bf 5/7.)

• Svar på tråden BF JULI 2015
  • Ellonbellon
    Ulrika1982 skrev 2014-10-31 13:08:56 följande:

Joinar också! 4+1 idag! Hoppas det går som det ska :) har en dotter sedan tidigare (dec 2012), och det var en relativt lätt graviditet minns jag det som :) om denna blir likadan borde jag börja må illa på onsdag/torsdag!

Om jag får tipsa er förstagångsmammor så är det att börja träna upp ryggen redan nu, och ha bekväma skor med dämpning. Jag vaknar fortfarande med ont i ryggen på nätterna!

Tack för tipsen!
    Mina fötter är inte gjorda för skor alls, finns INGA som passar mina fötter så nu blev jag alldeles nervös :P

Vilka ryggövningar är bra? Några förslag?
  • JohannaMem
    Ulrika1982 skrev 2014-10-31 13:08:56 följande:

Joinar också! 4+1 idag! Hoppas det går som det ska :) har en dotter sedan tidigare (dec 2012), och det var en relativt lätt graviditet minns jag det som :) om denna blir likadan borde jag börja må illa på onsdag/torsdag!

Om jag får tipsa er förstagångsmammor så är det att börja träna upp ryggen redan nu, och ha bekväma skor med dämpning. Jag vaknar fortfarande med ont i ryggen på nätterna!

Tar tacksamt emot alla tips! Superbra.
  • Semlan79
    NILE90 skrev 2014-10-31 11:00:38 följande:

Ååh så spännande! Vilken vecka är du i nu?

Jag hade också velat gå på ett hälsosamtal nu innan inskrivningen, men det är väl bara att vänta till december. 

Är i vecka 6, 5+1 idag :)
  • Pyret 85
    NILE90 skrev 2014-10-31 12:16:59 följande:
    Jag hoppar facebookgruppen ett tag, vill inte stöta på någon där inne som man känner. Flört
    Jag känner precis likadant så jag hänger här så länge
  • Pyret 85

I min kommun är det inte inskrivning förrän i v.12. Hälsosamtal har jag på onsdag.

• MagicQueen

Har ju haft em hel radda mf i v 4-5 där graviditet stannat efter att jag fått 1-2 v på digital. Varit lite nojjig och idag precis 3 v efter äl tog jag ett cb igen och fick detta. Så lycklig <3 lååååång väg kvar, men en bit på väg iaf <3

• NILE90
    MagicQueen skrev 2014-10-31 17:39:29 följande:

Har ju haft em hel radda mf i v 4-5 där graviditet stannat efter att jag fått 1-2 v på digital. Varit lite nojjig och idag precis 3 v efter äl tog jag ett cb igen och fick detta. Så lycklig <3 lååååång väg kvar, men en bit på väg iaf <3

Ååh vad skönt! Jag vet inte när jag vågar ta ett till digitalt test, men nästa helg kanske. Då har det gått exakt tre veckor sen ÄL och då borde mitt också visa 3+ kanske?
  • MagicQueen
    NILE90 skrev 2014-10-31 17:54:44 följande:
    Ååh vad skönt! Jag vet inte när jag vågar ta ett till digitalt test, men nästa helg kanske. Då har det gått exakt tre veckor sen ÄL och då borde mitt också visa 3+ kanske?
    Ja det borde det ju

Hade eg tänkt vänta tills imorgonbitti, men kunde inte. Köpte nu i em o kissade på det direkt när jag kom hem
  • Semlan79
    MagicQueen skrev 2014-10-31 17:39:29 följande:

Har ju haft em hel radda mf i v 4-5 där graviditet stannat efter att jag fått 1-2 v på digital. Varit lite nojjig och idag precis 3 v efter äl tog jag ett cb igen och fick detta. Så lycklig <3 lååååång väg kvar, men en bit på väg iaf <3 phpH7r2no25631.jpg

Åh, härligt!

Fick hem två nya från apotea idag, så imorgon ska jag ta ett. Stod 2-3 i onsdags, borde definitivt stå 3+ imorgon.

Så jäkla nervös!
Svar på tråden BF JULI 2015