• milliee

BF JULI 2015

Hej någon mer som fått tidigt plus? Följas åt?:)
    Jag är lite osäker på bf då jag haft tidigt mf och förmodligen blivit gravid igen ska få komma på vul om någon vecka och tidsbestämma graviditeten men räknar jag mf som sista mens så är jag på bim-3 idag bild på mitt test här under:) (bf 5/7.)

• Svar på tråden BF JULI 2015
  • Ellonbellon

Jag ska också ta ett till på äl+3 veckor. Kanske väntar någon dag så man inte får panik om det inte hunnit så över.

• Malvik

Jag stannar också här ett tag, inte för att jag tror att jag skulle "stöta" på någon på FB men man vet ju aldrig!

Jag har inte bokat tid hos bm ännu, gör det nästa vecka... känns kul att ha något att se fram emot nu når man inte behöver testa längre...

• NILE90

Nu har min bröstvärk börjat komma smygandes...framförallt bröstvårtorna. Tröttheten ska vi inte tala om 19:30 igår var det jag som låg och sov i sängen. Haha.

• Malvik

Jag harr inga symtom förutom att jag är lite känsligare känslomässigt samt att jag de snarare två kvällarna varit jättetrött. Inget annat, hoppas det fortsätter!

• MagicQueen
    NILE90 skrev 2014-11-01 07:36:27 följande:

Nu har min bröstvärk börjat komma smygandes...framförallt bröstvårtorna. Tröttheten ska vi inte tala om 19:30 igår var det jag som låg och sov i sängen. Haha.

Tröttheten är hemsk. Jag vill sova dygnet runt.. Zzzzz
  • cilly

Tänkte hoppa in här om det är oki..

Plussade på cb vanliga test om man säger så, på bim +3 men har inga direkta symptom så jag börjar bli lite nojig om jag ska ta ett test igen. Men ingen mens har ju kommit...kanske borde va glad att jag inte har symptom än..haha.

Är beräknad till 1 juli på min gravid app!

• Axeladra

God morgon

Gör er sällskap här

Plussat nu på morgonen bim+1 (Bf 15/7-15)

Inga symptom alls trodde att denna månaden var utesluten men se så de kan gå

Mycket glad då vi försökt i 15 månader

Svar på tråden BF JULI 2015