• milliee

BF JULI 2015

Hej någon mer som fått tidigt plus? Följas åt?:)
    Jag är lite osäker på bf då jag haft tidigt mf och förmodligen blivit gravid igen ska få komma på vul om någon vecka och tidsbestämma graviditeten men räknar jag mf som sista mens så är jag på bim-3 idag bild på mitt test här under:) (bf 5/7.)

• Svar på tråden BF JULI 2015
  • Josefine02

Åååh jag längtar tills man ska berätta för familj och vänner!! Hur ska ni berätta? :)

• Karmakipsy

Hallå allihopa! Jag plussade för några timmar sedan och är ännu i chock, fick ett "spökstreck" men som blev liiiite starkare men brösten ömmar och jag kissar ofta, likaså humörsvängningar och illamående - inte mycket illamående men ibland så.. Har en 2 åring här hemma som kommer bli en underbar storebror Hjärta Ska ringa till mvc imorgon :) Detta är helt otroligt! Vilken resa vi börjar allihop va? Tänk det miraklet vi bär på som bara växer och växer... {#emotions_dlg.flower} 

• izabella08
    ÖverlyckligTjej skrev 2014-11-02 12:56:04 följande:

Haha gud va roligt, jag fyller också i mars!

Killen blir 23, också i mars >< din då? :)

Haha Ja verkligen!

Min kille är bara 20, så lite yngre än mig men han blir 21 i början på juli i samma veva som bebisen är beräknad :)

Jag fyller den 28:e mars när fyller du? :p
  • izabella08
    Josefine02 skrev 2014-11-02 14:22:35 följande:

Åååh jag längtar tills man ska berätta för familj och vänner!! Hur ska ni berätta? :)

Ingen aning!

Min mamma sambo vet men inte min mamma, men ska berätta snart.

Och att berätta för killens föräldrar kommer dock bli lite knepigare då denna bebis inte var planerad och vi fortfarande bor hemma än så länge.

(Hans föräldrar är extremt noga med att man ska ha en bra utbildning och karriär innan man skaffar barn)

Men jag hoppas på det bästa när det gäller allt.:)
  • ÖverlyckligTjej
    Josefine02 skrev 2014-11-02 14:22:35 följande:

Funderar på att göra ett tidigt ultraljud och lägga bilden i ett julkort och ge på julafton ;) Då blir det en till varje förälder. På julafton är jag i v. 12+3 :)
  • Ellonbellon

Idag har jag haft huvudvärk sedan jag vaknade, och jag är lite emot piller, men till slut tog jag en alvedon (som aldrig har hjälpt mig förr, men får ju inte ta ipren som gravid). Innan den kickade in frågade mannen om han skulle göra kycklingsallad till mig, och jag börjar storgråta. Han undrar naturligtvis varför och jag får bara fram att man kan fan inte ha rödkål i kycklingsallad (jag ville definitivt äta rödkål OCH jag hade ju huvudvärk!).

HAHA. Man är bra tokig... tur att det går fort över! Någon mer som upplever lite härliga känslosvallningar redan?

(Och det går säkert utmärkt att ha rödkål i kycklingsallad.)

• Axeladra

Välkomnar alla nya hit.

Är de bara jag som har svårt att glädjas eller ja de e klart att jag glädjs men med ett par missfall i bagaget så hoppas jag så innerligt denna gång men otroligt jobbigt när man inte har någon man kan vända dig till

• ÖverlyckligTjej
    izabella08 skrev 2014-11-02 14:52:07 följande:

Haha Ja verkligen!

Min kille är bara 20, så lite yngre än mig men han blir 21 i början på juli i samma veva som bebisen är beräknad :)

Jag fyller den 28:e mars när fyller du? :p

Jag fyller den 10:e och killen den 24:e :) då blir det ju en födelsedagspresent till killen din ;)
  • Ellonbellon
    Axeladra skrev 2014-11-02 15:00:11 följande:

Välkomnar alla nya hit.

Är de bara jag som har svårt att glädjas eller ja de e klart att jag glädjs men med ett par missfall i bagaget så hoppas jag så innerligt denna gång men otroligt jobbigt när man inte har någon man kan vända dig till

Ja, man går ju omkring och är lite orolig till och från, och har man ett par missfall i bagaget så förstår jag att man är orolig. Men du får prata av dig här! Vi är ju många som kan stötta och lyssna!
  • Axeladra

Tackar ja de är ju sant tackar för att ni finns. Där när detta hemlighets markering ska hålla på

Svar på tråden BF JULI 2015