• milliee

BF JULI 2015

Hej någon mer som fått tidigt plus? Följas åt?:)
    Jag är lite osäker på bf då jag haft tidigt mf och förmodligen blivit gravid igen ska få komma på vul om någon vecka och tidsbestämma graviditeten men räknar jag mf som sista mens så är jag på bim-3 idag bild på mitt test här under:) (bf 5/7.)

• Svar på tråden BF JULI 2015
  • NILE90
    MagicQueen skrev 2014-11-01 07:45:41 följande:

Tröttheten är hemsk. Jag vill sova dygnet runt.. Zzzzz

Tycker det är lite jobbigt att dölja att jag är gravid, vi håller ju på att flytta och har kompisar som hjälper till och jag är så trött och blir så flåsig för ingenting. Passar på att sitta och ta det lugnt nu när de åker till huset med ett lass grejer. Allt jag vill är att sova....haha.
  • izabella08

Hej hej jag kände för att hoppa in här i gruppen:)

Jag pulsade i går ((31/10)

Då mensen var en vecka sen!

Tog ett CB digital test där det stod gravid 1-2

Så ja, så ser det ut för mig och jag lär ha BF i början på juli någon gång:)

Men har inga direkta symptomer än så länge, bara lite större och spändare bröst.

Sen så har jag börjat gå på toa stup i kvarten nu :)

Mer än så är det inte! Ska försöka boka hälsosamtal lite senare i november :)

Ska dock även ta ett nytt test i fall att, nästa vecka :)

• izabella08

Hej hej jag kände för att hoppa in här i gruppen:)

Jag pulsade i går ((31/10)

Då mensen var en vecka sen!

Tog ett CB digital test där det stod gravid 1-2

Så ja, så ser det ut för mig och jag lär ha BF i början på juli någon gång:)

Men har inga direkta symptomer än så länge, bara lite större och spändare bröst.

Sen så har jag börjat gå på toa stup i kvarten nu :)

Mer än så är det inte! Ska försöka boka hälsosamtal lite senare i november :)

Ska dock även ta ett nytt test i fall att, nästa vecka :)

• Jenny0819

hej hur mår ni alla?

är ni bra på att lyckas hålla grav hemlig? jag är så svullen så det går nog inte länge till. och ikväll blir det fest där sambon bjudit halva stan känns det som.. ska försöka dölja in i det sista med mitt alkofria vin som jag får smyga med ;) men inte lätt. kramkram

• izabella08
    Jenny0819 skrev 2014-11-01 12:11:44 följande:

hej hur mår ni alla?

är ni bra på att lyckas hålla grav hemlig? jag är så svullen så det går nog inte länge till. och ikväll blir det fest där sambon bjudit halva stan känns det som.. ska försöka dölja in i det sista med mitt alkofria vin som jag får smyga med ;) men inte lätt. kramkram

Jag säger att jag går på penselin och har urinvägsinfektion perfekta ursäkten till varför man inte kan dricka alkohol plus en förklaring till varför man måste springa på toa stup i kvarten ;p
  • Nathalie8906

Hej!

Vi plussa redan igår med testlagrets gravtest. Men allt kändes overkligt och visste inte riktigt om jag kunde tro på dem. Idag plussa vi med ca digital och lyckan är total! Jag mår bra, ömmar lite grann i brösten bara. Detta kommer bli så spännande!

• Alvolina

Hejsan! Får man vara med? Har BF i slutet av juni, 26-28 lite olika beroende på vart jag tittar. Dock är jag övertygad om att jag kommer gå över så det blir säkert inte förrän i juli ändå:)

• Ellonbellon

Jag är så sjukt trött och ikväll ska vi på halloweenfest. Inga problem med att inte dricka, gör det så sällan ändå. Men vet inte hur jag ska orka! Helt obeskrivligt vad trött man kan vara... haha.

Svar på tråden BF JULI 2015