• milliee

BF JULI 2015

Hej någon mer som fått tidigt plus? Följas åt?:)
    Jag är lite osäker på bf då jag haft tidigt mf och förmodligen blivit gravid igen ska få komma på vul om någon vecka och tidsbestämma graviditeten men räknar jag mf som sista mens så är jag på bim-3 idag bild på mitt test här under:) (bf 5/7.)

• Svar på tråden BF JULI 2015
  • Ellonbellon

Idag kissade jag på stickan igen och fick som jag hoppades, 3+! Så nu kan jag inte testa mer utan får bara vänta på VUL! :)

Tråkigt för alla er som inte känner glädjen. Hoppas verkligen att den kommer för er. Jag känner mig jätteglad, men också lite overkligt, och ganska orolig för missfall...

• MagicQueen
    bino2010 skrev 2014-11-08 09:15:29 följande:

När bokar ni tid för inskrivning?

Jag är lite sådr skrockfull och tänker att bättre jag väntar länge så utifall det hinner hända något...

Jag bokade förra veckan och var dit denna v på första besöket. Är i v 7.
  • Axeladra

Jag är lite sådr skrockfull och tänker att bättre jag väntar länge så utifall det hinner hända något...

Har tid för inskrivning på torsdag.
  • längtan285

Jag ringde vårdcentralen direkt nät jag plussade i vecka 5. Först vecka 10 har de tid att ta emot mig. Jag känner att jag inte kan vänta så länge. Jag har så många frågor och oro eftersom jag har cellförändringar och nyligen slutat med antidepressivt. Jag ska ringa den privata kvinnokliniken och kämpa för ett tidigt ultraljud. Har läst att om hjärtljud konstateras är chansen att bebisen klarar mycket större. Skulle råda fler som känner sig väldit oroliga att göra likadant.

• Lisa_1986

Plussade i torsdags på BIM, morgonurinet (cb digital gravid 1-2v) men fick negativt på sticka hos gyn senare på eftermiddagen. Men positivt test igår morse igen :) sakta men säkert vågar jag lita på resultatet. Stickningar i magen, ömma bröst och dov huvudvärk.

BF den 16 juli 2015!

• Anehhs

Jag har bokat och fått tid i mitten av december:)
  • Marri93
    Frökengrön skrev 2014-11-08 09:31:54 följande:

Hoppar in i denna tråd. Fick plus 4Nov

Jag hade BIM 4e Nov och plussade på digitalt då! :D
  • EnTredje
    Anehhs skrev 2014-11-08 13:31:28 följande:
    Jag har bokat och fått tid i mitten av december:)
    Jag ringde igår! Fick tid 15/12 och vul samma vecka!!
  • bino2010

Gör dom flesta ett vul? Eller är det bara fåtal län somgör det? Är i vecka 5+0 och skulle gärna vilja boka in ett vul om två veckro för att se om hjärtat kommit igång och så. Skulle stilla min oro...

EnTredje skrev 2014-11-08 14:06:18 följande:

Jag ringde igår! Fick tid 15/12 och vul samma vecka!!

Svar på tråden BF JULI 2015