• milliee

BF JULI 2015

Hej någon mer som fått tidigt plus? Följas åt?:)
    Jag är lite osäker på bf då jag haft tidigt mf och förmodligen blivit gravid igen ska få komma på vul om någon vecka och tidsbestämma graviditeten men räknar jag mf som sista mens så är jag på bim-3 idag bild på mitt test här under:) (bf 5/7.)

• Svar på tråden BF JULI 2015
  • Semlan79
    FrökenF60 skrev 2014-11-08 20:55:57 följande:

Hej alla här! Vi är två tjejer som också plussat precis. Vi tycker att det är lättare att prata i en Facebook grupp och har därför skapat en grupp som heter "sommarbarn 2015". Alla som är gravida och ska få en bebis under sommaren nästa år får vara med. Eftersom det är så nytt och man inte vill avslöja för alla än att man är gravid är därför gruppen hemlig och det går inte att söka efter gruppen. Enda sättet att bli medlem är genom att skriva ett mail om att man vill bli medlem till denna adress sommarbarn@Yahoo.se på så sätt hålls vi hemliga. Så välkomna <3

Grattis!

Vi har dock redan en hemlig fb-grupp så jag håller mig till den :)
  • amandamoller
    Axeladra skrev 2014-11-09 10:20:17 följande:

Flera som har känningar på foglossning?

Jag har mycket och har haft i en vecka.. är i vecka 6.. :(
  • Axeladra
    amandamoller skrev 2014-11-09 11:23:32 följande:

Jag har mycket och har haft i en vecka.. är i vecka 6.. :(

Jag gick in i vecka 6 igår och har använt foglossningsbäölte ett par dagar nu. Trodde inte man skulle ha ont så här tidigt

För det gör ont att sista det är jobbigt att gå för mycket.

Har du några tips?
  • amandamoller
    Axeladra skrev 2014-11-09 12:23:19 följande:
    Jag gick in i vecka 6 igår och har använt foglossningsbäölte ett par dagar nu. Trodde inte man skulle ha ont så här tidigt

För det gör ont att sista det är jobbigt att gå för mycket.

Har du några tips?
    Åååh så tråkigt är det :( hade det förra graviditeten också men inte så här tidigt.. Har inga tips alls förutom bälte då.. :( Själv?

• JennyVendelay

Hej alla här! Vi är två tjejer som också plussat precis. Vi tycker att det är lättare att prata i en Facebook grupp och har därför skapat en grupp som heter "sommarbarn 2015". Alla som är gravida och ska få en bebis under sommaren nästa år får vara med. Eftersom det är så nytt och man inte vill avslöja för alla än att man är gravid är därför gruppen hemlig och det går inte att söka efter gruppen. Enda sättet att bli medlem är genom att skriva ett mail om att man vill bli medlem till denna adress sommarbarn@Yahoo.se på så sätt hålls vi hemliga. Så välkomna <3

Jag har mailat er :)
  • Axeladra
    amandamoller skrev 2014-11-09 12:40:16 följande:

Åååh så tråkigt är det :( hade det förra graviditeten också men inte så här tidigt.. Har inga tips alls förutom bälte då.. :( Själv?

Jag hade ingen foglossning alls förra gången :-/ så några vidare tips har jag inte

En varm dusch hjälper iaf en stund men där kan jag ju inte bo

Så hoppas innerligt att det går över....
  • JennyVendelay

Jag mailade denna adressen och fick svar av en tjej som hade den adressen, den går alltså inte till er! Hon hade gjort en liknande adress 2008 när hon var gravid men den är alltså inte aktuell för oss som ska ha barn till sommaren!
  • amandamoller
    Axeladra skrev 2014-11-09 16:40:11 följande:
    Jag hade ingen foglossning alls förra gången :-/ så några vidare tips har jag inte

En varm dusch hjälper iaf en stund men där kan jag ju inte bo

Så hoppas innerligt att det går över....
    Tyvärr så brukar det bli värre med tiden... Men man får njuta de dagarna som är bra ialf :)
  • Velaren
    bullerbyn skrev 2014-11-06 14:04:12 följande:

Hej! Jag vill gärna också va med här om jag får? :) Plussade idag. Enligt uträkning med senaste mens har jag BF 8 juli och är nu i v 5+0

Hur mår ni? Känner att illamående sakta kryper sig fram på morgonen nu.

Började misstänka att jag var gravid när jag blev så himla kvällshungrig, var tvungen att gå upp ur sängen och äta en macka innan jag kunde somna :)

Jag har en son som fyller 2 nu 29 nov.

Nämrn! 

Jag har bf med andra barnet den 8 juli och min dotter fylller 1 den 29 november! :) 
  • Jedsitha

Välkommen till er som är nya och grattis till plussen!

Ni som är intresserade av vår hemliga facebookgrupp kan pm:a mig :)

Svar på tråden BF JULI 2015