• milliee

BF JULI 2015

Hej någon mer som fått tidigt plus? Följas åt?:)
    Jag är lite osäker på bf då jag haft tidigt mf och förmodligen blivit gravid igen ska få komma på vul om någon vecka och tidsbestämma graviditeten men räknar jag mf som sista mens så är jag på bim-3 idag bild på mitt test här under:) (bf 5/7.)

• Svar på tråden BF JULI 2015
  • EnTredje
    Jedsitha skrev 2014-11-09 21:01:22 följande:

Välkommen till er som är nya och grattis till plussen!

Ni som är intresserade av vår hemliga facebookgrupp kan pm:a mig :)

Hej!

Jag kan kan inte pm:a men skickade ett mail häromdagen till den där sommarbarn adressen. Har ni sett det?
  • Jedsitha
    EnTredje skrev 2014-11-10 19:34:17 följande:
    Hej!

Jag kan kan inte pm:a men skickade ett mail häromdagen till den där sommarbarn adressen. Har ni sett det?
    Det är inte vår adress och någon sa att den inte var äkta. Jag testar PM:a dig :)
  • Jedsitha
    Hej!

Jag hade fått ett PM av dig och svarat på det, du har fått en vänförfrågan av mig på facebook. Lägg till mig så kan jag lägga till dig i gruppen :)
  • Axeladra
    Velaren skrev 2014-11-10 09:49:33 följande:

Hej! Förra graviditeten hade jag extrema besvär med foglossning från start och var sjukskriven from v19 (hade semester v15-18). Jag fick remiss till sjukgymnast som direkt skickade mig på vattenjympa och vilket UNDERVERK det gjorde! gick på sjukgymnastikvattenjympa eller vad man säger (inte genom ngn förening utan det var medicinsk framtaget liksom) men känner ni av det redan nu så försök gå på vattenjympa. Jag har inga känningar av foglossning är i v 6(5+5) men jag ska börja denna veckan i förebyggande syfte. :) 

Hoppas det hjälper, för tro mig, det blir inte lättare framöver. Försök hålla er i rörelse och träna udner vatten! :) 

Jag ska till bm på torsdag får se vad hon säger..

De hjälper att röra på sig men med ett jobb där jag står 7 av 8 timmar så vill jag vila när jag kommer hem och sitta eller ligga stilla är de värsta

Tackar för tipset ska se vad som finns att erbjuda här omkring
  • Marri93

Grattis till er ny plussade. Så glad för er skull! :D Jag finns med i fb gruppen och ska bli kul att få prata med er alla där. Jag ska till bm imorgon (första mötet) är jätte nervös :o

• bebba83

Plussade imorse ;) kan inte förstå att det äntligen har hänt! Sitter på jobbet och gråter och ler om vartannat ha ha. Ska bli kul att följa er och se hur ni mår på vägen!

• FiskeStig65

Jag har en ypperligt attraktiv fruga som äntligen är med en liten Stig! Är så glad, vi har vart ihop sedan juni 2014 och vi ser båda fram emot dagen då vår pralin ska ploppa ut ur alladin-asken. Datumet som är förutspått är runt 20:e Jan 2015 och vi pratar om det varje dag! Jag har en fråga: Det är många som rekkomenderar piltis broiler-grönsakspuré eller gör ni eran egna babymat?

• amandamoller
    FiskeStig65 skrev 2014-11-11 00:13:40 följande:

Jag har en ypperligt attraktiv fruga som äntligen är med en liten Stig! Är så glad, vi har vart ihop sedan juni 2014 och vi ser båda fram emot dagen då vår pralin ska ploppa ut ur alladin-asken. Datumet som är förutspått är runt 20:e Jan 2015 och vi pratar om det varje dag! Jag har en fråga: Det är många som rekkomenderar piltis broiler-grönsakspuré eller gör ni eran egna babymat?

Jag mixar det jag själv äter. Eller jag tar ut maten innan jag kryddar osv och sen mixar.. :) Fruktpuréer brukar jag köpa för att det är gott och jag orkar inte göra egen :P
  • JennyVendelay
    Hej!

Jag mailade den adressen och fick svar att det var fel adress, hon hade fått massor av mail. Hon bad mig hälsa det
  • EnTredje

Jag är i vecka 5 och är så svullen! Tredje barnet och jag kan knappt dölja! Hoppas det lägger sig!!!

Nån annan???

Svar på tråden BF JULI 2015