• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • jenwal

Ok då kanske det stämmer med att jag var i 6+1 och fostret var 5,1 mm.

Konstigt bara att det tog exakt 1 vecka efter vi hade sex som ägget fäste. Enligt sista mens skulle jag vara i 7+0.

• TantB
    jenwal skrev 2015-01-08 21:00:20 följande:

Ok då kanske det stämmer med att jag var i 6+1 och fostret var 5,1 mm.

Konstigt bara att det tog exakt 1 vecka efter vi hade sex som ägget fäste. Enligt sista mens skulle jag vara i 7+0.

Jag har läst någonstans att det ibland kan ta flera dagar innan ägget fäster. Sen kan ju spermierna leva i upp till fem dagar. Det stämmer nog som de säger. Grattis till bebisen
  • Minxy
    charlotta1985 skrev 2015-01-08 20:55:47 följande:
    Jag bokade vul till 8+2, behövde dock inte köra vaginalt utan gick finfint på magen med vanligt ul. Pluppen var 17mm "stor" :)
    I princip samma som mig, min var 17 mm och bm sa att jag var i v. 8+1 :)
  • Sanandra

Har ul imorgon, så grymt nervös. Men efter 2 missfall och en onormal graviditet kanske nervositeten är befogad. Ska dock till den bästa överläkaren på gyn. Samma som skrapade mig i somras. Känns tryggt det jag, är ngt fel så är hon rätt person att upptäcka det. Vill verkligen att det ska gå vägen nu!:)

• Minxy

Åh neeeej! Jag som har varit så nöjd över att jag inte mått illa idag. NU kommer hela skiten, nu när jag bara vill ligga i soffan och kolla på film :(

Mår superilla. Är äckligt mätt sedan middagen tidigare, men samtidigt liiiite hungrig och därför illamående, men när jag funderar på vad jag kan äta så känner jag bara att jag är för mätt :(

• Minxy
    Sanandra skrev 2015-01-08 21:46:29 följande:

Har ul imorgon, så grymt nervös. Men efter 2 missfall och en onormal graviditet kanske nervositeten är befogad. Ska dock till den bästa överläkaren på gyn. Samma som skrapade mig i somras. Känns tryggt det jag, är ngt fel så är hon rätt person att upptäcka det. Vill verkligen att det ska gå vägen nu!:)

Håller tummarna! :)
  • jenwal

Så nervös... Har rejäl mensvärk och blöder lite grann. Efter toabesök blir det rosa/rött på papperet. Det känns så jobbigt... Var ju på VUL igår och då såg allt bra ut men eftersom jag nu har så ont i magen och blöder känns det så nervöst... Fortsätter det imorgon så ringer jag in för kontroll.

• Minxy
    jenwal skrev 2015-01-08 22:16:46 följande:

Så nervös... Har rejäl mensvärk och blöder lite grann. Efter toabesök blir det rosa/rött på papperet. Det känns så jobbigt... Var ju på VUL igår och då såg allt bra ut men eftersom jag nu har så ont i magen och blöder känns det så nervöst... Fortsätter det imorgon så ringer jag in för kontroll.

Jag har också extra mensvärk idag (dagen efter VUL). Jag förstår att du är orolig, det blir man ju när man blöder! Men - som det sagts tidigare tror jag att det mycket väl kan bero på att slemhinnorna är extra sköra och att man därför kan blöda lite lätt.
  • Lovven
    Minxy skrev 2015-01-08 22:56:59 följande:

Jag har också extra mensvärk idag (dagen efter VUL). Jag förstår att du är orolig, det blir man ju när man blöder! Men - som det sagts tidigare tror jag att det mycket väl kan bero på att slemhinnorna är extra sköra och att man därför kan blöda lite lätt.

Vilken vecka är ni som blöder i?
Svar på tråden Bf Augusti 2015