• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • Sommar15
    Moelme skrev 2015-01-09 11:47:42 följande:

Va in till gynakuten imorgon pga blödning och magont. Tyvärr så har graviditeten stannat av i v 6+2. Skulle idag gått in i v 10+0. Ska tillbaka nästa fredag för att göra en skrapning, eftersom kroppen inte verkar fixa detta själv. Jag som skulle på inskrivning idag

Men jag önskar er all lycka och hoppas allt går bra för alla.

Beklagar verkligen! Jag var med om samma sak tidigare i höstas, det är verkligen skit! Bra att du får skrapas så allt kommer ut. Tillåt dig vara ledsen, arg, besviken eller vad du vill och känner. Känner med dig!
  • charlotta1985
    Moelme skrev 2015-01-09 11:47:42 följande:

Va in till gynakuten imorgon pga blödning och magont. Tyvärr så har graviditeten stannat av i v 6+2. Skulle idag gått in i v 10+0. Ska tillbaka nästa fredag för att göra en skrapning, eftersom kroppen inte verkar fixa detta själv. Jag som skulle på inskrivning idag

Men jag önskar er all lycka och hoppas allt går bra för alla.

Nä, fy vad trist. Beklagar. Hoppas det tar sig snabbt på nytt, om det är vad ni vill. Ta hand om dig/ er! 
  • charlotta1985
    Whoeix skrev 2015-01-09 12:07:30 följande:

Hej alla!

jag hoppar in här, har BF 16e augusti i år.

Jag är 29 år och bor i mellersta Sverige :)

Har sedan tidigare tre MF varav två MAs som båda upptäcktes runt v12. Har gått utredning, och får efter den Trombyl utskrivet att äta vid eventuell graviditet för att jag förhoppningsvis skall slippa MF/MAs.

Fick, tack vare Trombylen, en son i oktober 2013, som nu är femton månader gammal. :D

Nu väntas lillasyskonet! Var på VUL igår, som visade en välmående böna på 2cm med pickande hjärta. Nästa UL blir i v13. Är idag i v 8+5.

Har ni någon FB-grupp?

Välkommen och grattis till syskonet!
    Ingen FB-grupp, men vet att det var några som ville gå med i en ny (den gamla stänges för medlemmar), så den som vill kan ju skapa en! :)
  • Isabelli

Hej på er!
    Hoppar in i tråden här!

Grattis till alla plus och jag beklagar sorgen för er det inte gått så bra för. Fick MF i april 2014 - fy vilken sorg.

Idag går jag in i veckan 11 och har BF 6 augusti :)
    Har inte berättat för några av mina vänner  att jag är gravid än, bara de allra nämsta i familjen vet. Ingen av mina nära vänner har barn än så har ingen att bolla med riktigt....

Jag är 22 år och bor i Sthlm! :)

• Lovven

Jag var hos mvc första gången idag (v7) och fick bokat UL nästa måndag pga min oro och ångest. Längtar så himla mycket!! Detta var i Halmstad.

• charlotta1985

Någon som har koll på det här med foglossning? Kan man ha det tidigt? Jag går in i v 11 imorgon. I tre dagar har jag haft väldigt ont i ländryggen, särskilt när jag suttit ett tag. Kanske inte alls är det, men undrar ju vad det är för något.

• Isabelli
    charlotta1985 skrev 2015-01-09 13:34:41 följande:

Någon som har koll på det här med foglossning? Kan man ha det tidigt? Jag går in i v 11 imorgon. I tre dagar har jag haft väldigt ont i ländryggen, särskilt när jag suttit ett tag. Kanske inte alls är det, men undrar ju vad det är för något.

Har haft samma problem! Speciellt när jag suttit, stått eller gått.... även när jag precis vaknar.... Det känns typ överbelastat och spänt för mig. Vet inte heller vad det är... har inte ens tänkt på att det kan vara foglossning... jag gick in i v 11 idag och mina problem med ländryggen började för typ en vecka sedan...
  • TantB

Det blev inget jobb idag. Mådde galet illa och kräktes på morgonen. Sen sov jag i typ fyra timmar till. Jag blir tvungen att berätta för chefen snart om det inte blir bättre.

• inapina

Hej!

Jag är gärna med här!

Gravid i vecka 10+1 idag, och har en son född i september 2013. Vi glädjer oss massor till att bli en familj på fyra!

Med sonen försökte vi i ett och ett halvt år innan vi fick plus. Var förberedd på att det skulle ta tid den här gången också, så det blev nästan en liten chock när det tog på första försöket!

Jag mår mycket mer illa den här gången och spyr en del, mest på kvällarna. Magen börjar puta och jag längtar efter en ordentlig bebiskula, och sparkar!

Det ska bli kul att följas åt!

• charlotta1985
    Isabelli skrev 2015-01-09 13:43:06 följande:
    Har haft samma problem! Speciellt när jag suttit, stått eller gått.... även när jag precis vaknar.... Det känns typ överbelastat och spänt för mig. Vet inte heller vad det är... har inte ens tänkt på att det kan vara foglossning... jag gick in i v 11 idag och mina problem med ländryggen började för typ en vecka sedan...
    Exakt så det känns för mig också... Det var nästan värst igår när jag klev upp, fick knappt på mig byxorna. Sedan under dagen känns det spänt och överbelastat, som du skriver. Är det ditt första?
Svar på tråden Bf Augusti 2015