• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • familjenl
    Minxy skrev 2015-01-07 09:28:12 följande:

Synd bara att hon alltid ritar på ul-bilderna. Hon ritade ett hjärta där hjärtat var och en cirkel för att visa var gulesäcken var :P

Vad underbart! Skönt för er!
  • familjenl

Någon av er som har en doppler (t.ex. angelsound)? Har ni lyssnat något än? Hörde ni hjärtat? :)

Jag hörde dotterns hjärta i v 12 och hoppas på att snart få kunna höra denna bebis också. :)

• Minxy
    Sanandra skrev 2015-01-07 10:53:27 följande:
    Vi ska göra kub så kommer vara på ul kring V.12+0-13+6. Då borde ju allt se bra ut.:)
    Tycker det! :)
  • Sanandra
    familjenl skrev 2015-01-07 11:20:18 följande:

Någon av er som har en doppler (t.ex. angelsound)? Har ni lyssnat något än? Hörde ni hjärtat? :)

Jag hörde dotterns hjärta i v 12 och hoppas på att snart få kunna höra denna bebis också. :)

Vi har en, hörde inte förrän V.15 med dottern. Hade en bestämd dag i veckan vi lyssnade sist.:)
  • Zora

Har precis varit iväg och fått se ett hjärta slå! Ska göra KUB och då ville dom fastställa vilken vecka jag är i, vilket är några dagar längre än jag trodde. V 9 (8+1)

• Sommar15
    Minxy skrev 2015-01-07 09:57:30 följande:

Tack!

Vecka 8 (7+6) enligt sista mens, men vecka 9 (8+1) enligt VUL :)

Var också på vul idag, är i 8+0 och allt såg bra ut för mig med! Har läst att ser allt bra ut nu så är det i princip lika liten risk att något går fel som efter v12, procentuellt sett.
  • Julle86

Herregud jag håller med er om illamåendet, obs, äckelvarning, jag kräktes i bilen påväg till jobbet imorse.. i en påse som tur är..hade vart värre om det hamnade i bilen .. så det var bara att vända hemåt igen. Det funkar ju inte att jobba när man inte ens hinner springa till toaletten :( har såna armband vilket hjälper lite men inte alls så mycket som jag önskade. Ska på inskrivning på fredag så ska fråga efter lergigan Comp. Sen att man är konstant hungrig! Minns inte att jag var tvungen att äta så ofta med sonen. Går in i v.8 på fredag och det jag längtar efter mest nu är att gå över v.12 .. om man har tur brukar ju illamåendet avta då. Känns som en evighet dit just nu..

• TigerEmmlis
    familjenl skrev 2015-01-07 11:20:18 följande:

Jag lyssnade med min angelaound i måndags, då 10+0 och hittade direkt! :)
  • Minxy
    Zora skrev 2015-01-07 12:16:10 följande:

Har precis varit iväg och fått se ett hjärta slå! smile1.gif Ska göra KUB och då ville dom fastställa vilken vecka jag är i, vilket är några dagar längre än jag trodde. V 9 (8+1)

Härligt :)
  • Minxy
    Sommar15 skrev 2015-01-07 12:22:20 följande:
    Var också på vul idag, är i 8+0 och allt såg bra ut för mig med! Har läst att ser allt bra ut nu så är det i princip lika liten risk att något går fel som efter v12, procentuellt sett.
    Har också läst det, men oroar mig ändå lite för när moderkakan ska ta över näringstillförseln. Får hålla tummarna helt enkelt :)
Svar på tråden Bf Augusti 2015