• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • familjenl
    Moelme skrev 2015-01-09 11:47:42 följande:

Va in till gynakuten imorgon pga blödning och magont. Tyvärr så har graviditeten stannat av i v 6+2. Skulle idag gått in i v 10+0. Ska tillbaka nästa fredag för att göra en skrapning, eftersom kroppen inte verkar fixa detta själv. Jag som skulle på inskrivning idag

Men jag önskar er all lycka och hoppas allt går bra för alla.

Beklagar verkligen!!!!
  • Smurfina

Hej Alla!

Hoppar in här.

Gravid med 2:a barnet, beräknad förlossning i slutet av Augusti enligt min egen beräkning.

Mår rätt bra förutom en hysterisk trötthet som slagit till senaste veckan, inte en helt lycklig kombination med mitt arbets-schema som några veckor framåt enbart består av nätter.

• MuffinCake

Hej!

Har följt tråden en tid utan att skriva själv, men nån gång ska det väl vara dags ;)

Är 29 år och väntar mitt 3:e barn.

Är i v. 12 och har eg. BIM i slutet på juli, men känner mig helt säker på att det nog blir en augustibebis trots allt.

Har sedan tidigare ett tvillingpar som hinner fylla hela 7 år innan bebis kommer :)

Är för närvarande sjukskriven pga illamående, men jobbar annars som kock - mao var jag illa tvungen att berätta om graviditeten redan innan jul för mina chefer...

I dag har vi hunnit med både ett VUL och att berätta vår glada nyhet för de närmsta :)

Några söta babyplagg fick också följa med hem i dag, fast det är långt kvar än.

• MuffinCake

Ja det var vårt andra, gjorde ett i v.8 också, men då syntes inte så mycket. Ett litet sudd med tickande hjärta bara :)

• charlotta1985
    Minxy skrev 2015-01-09 18:31:16 följande:

Alltså....hur ska detta sluta?

V.9 (8+2)

Så svullen är min mage också! Och omöjligt att dra in! 9+6 idag.
  • charlotta1985
    MuffinCake skrev 2015-01-09 18:42:34 följande:

Hej!

Har följt tråden en tid utan att skriva själv, men nån gång ska det väl vara dags ;)

Är 29 år och väntar mitt 3:e barn.

Är i v. 12 och har eg. BIM i slutet på juli, men känner mig helt säker på att det nog blir en augustibebis trots allt.

Har sedan tidigare ett tvillingpar som hinner fylla hela 7 år innan bebis kommer :)

Är för närvarande sjukskriven pga illamående, men jobbar annars som kock - mao var jag illa tvungen att berätta om graviditeten redan innan jul för mina chefer...

I dag har vi hunnit med både ett VUL och att berätta vår glada nyhet för de närmsta :)

Några söta babyplagg fick också följa med hem i dag, fast det är långt kvar än.

Välkommen! Och mysigt med vinkningar från liten!
  • Sommar15
    Minxy skrev 2015-01-09 18:31:16 följande:

Alltså....hur ska detta sluta?

V.9 (8+2)

Ser likadan ut! Samma dag som du...
Svar på tråden Bf Augusti 2015