• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • Minxy
    Anvicra skrev 2015-01-07 22:51:33 följande:

Gör alla Vul? Jag hade inte tänkt det men väntar till kub som när jag var gravid med min dotter. Hmm. Kanske är mer eller mindre standard nu?

Hos vanliga mvc brukar VUL inte vara standard. Där får man VUL om man har gjort IVF, om man har haft upprepade missfall mm.

Jag "fick" ett VUL eftersom jag betalade för det ;) Jag går nämligen till en privat BM parallellt med mvc. Hos privata vårdgivare får man vad man vill, så länge man betalar.
  • Minxy
    Lovven skrev 2015-01-07 22:33:12 följande:

Jag är beräknad till den 31 augusti. Känner mig dock otroligt nedstämd och som en spillra av mitt forna jag trots planerad graviditet. Någon som känner igen sig?

Inte nedstämd (förutom över det jävla illamåendet), mest fånigt fnittrig.

Prata med mvc, det är ju jättevanligt att man funderar ett par extra varv när det gäller nåt så stort som ett nytt liv! Mvc har läkare och kuratorer knutna till sig, dom är där för DIN skull! Använd dom.
  • Lovven
    Minxy skrev 2015-01-07 22:59:10 följande:
    Inte nedstämd (förutom över det jävla illamåendet), mest fånigt fnittrig.

Prata med mvc, det är ju jättevanligt att man funderar ett par extra varv när det gäller nåt så stort som ett nytt liv! Mvc har läkare och kuratorer knutna till sig, dom är där för DIN skull! Använd dom.
    Jag ska träffa barnmorska på mvc på fredag. Längtar. Har berättat för min sambo och förstått att det är vanligt, men man känner sig inte mindre värdelös för det..
  • Minxy
    Lovven skrev 2015-01-07 23:05:12 följande:
    Jag ska träffa barnmorska på mvc på fredag. Längtar. Har berättat för min sambo och förstått att det är vanligt, men man känner sig inte mindre värdelös för det..
    Jättebra att du ska träffa mvc snart och bra att du har din sambos stöd :)
  • Lovven
    Minxy skrev 2015-01-07 23:11:51 följande:
    Jättebra att du ska träffa mvc snart och bra att du har din sambos stöd :)
    Utan honom vet jag inte vad jag gjort. Sexlusten är också borta, min ÄLSKADE SEXLUST! Hur är det med den för er andra? Jag hade sex nästan varje dag innan nu känns det otroligt avlägset. Igår hade jag sex två gånger men då hade jag haft någon sexdröm på natten, känner att jag har otroligt lång startbana om det ens ska "vakna till liv". Det suger.
  • Minxy
    Lovven skrev 2015-01-07 23:14:13 följande:
    Utan honom vet jag inte vad jag gjort. Sexlusten är också borta, min ÄLSKADE SEXLUST! Hur är det med den för er andra? Jag hade sex nästan varje dag innan nu känns det otroligt avlägset. Igår hade jag sex två gånger men då hade jag haft någon sexdröm på natten, känner att jag har otroligt lång startbana om det ens ska "vakna till liv". Det suger.
    Just nu (med illamåendet och hungern) har jag i princip noll sexlust, men det tror jag kommer lösa sig bara jag mår lite bättre.

Det hade jag ju nästan glömt! I mina två förra graviditeter fick jag väldigt många orgasmer i sömnen! :D Hade väääääldigt många trevliga nätter, kunde vakna 2-3 ggr på en natt av att det gick för mig ;) Synd bara om maken. När jag väl var vaken så var jag inte särskilt sugen eftersom jag hade haft "sex" hela natten :D
  • Lovven

Haha jag hann ju vakna innan jag kom så han fick avsluta, två gånger! Det var det bästa som hänt mig under denna mörka grav. Hoppas jag börjar känna mer lust snart. Jag saknar sex! Tror det har att göra med denna depp jag känner och tröttheten.

• doccah

Känner likadant angående sexet, älskar att ha sex med min sambo men kommer lixom aldrig "igång" och har svårt för att bli kåt och det känns jobbigt för jag känner mig sjukt otillräcklig :/

• Maglizz
    Lovven skrev 2015-01-07 23:14:13 följande:
    Fu är inte ensam. Hade sex minst 5ggr/vecka, ny får sambon tigga sig till det. Som bortblåst. Måste ha en enorm lång bana innan jag kommer igång. Men antar att det kan vara såhär dom värsta veckorna när illamåendet är som värst. Man får tänka att det ligger något värdefullt inom en, det är värt allting i slutänden! :)
  • Lilo

Wow. 368 olästa inlägg, har lite att läsa ifatt när jag kommer hem!

Är på semester ännu och har inte Internet så ofta.

Är i vecka 9 och mår hur bra som helst! Illamåendet är borta. Enda skillnaden är att jag måste äta oftare. Bara att njuta nu!

Men här finns det inte ens en pytte svullen mage. Men den kommer väl sen!

Ha det så bra alla!

Svar på tråden Bf Augusti 2015