• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • Minxy

Haha, ja....figuren är inte den bästa just nu :P

Jag är väldigt nöjd över att jag städat undan alla mina "smal-kläder" redan. Jag slipper bli förbannad varje morgon. Vissa klänningar får jag vänta med, för dom sitter ganska tight just för att framhäva bebismagen när den väl kommer. Just nu ser man bara allmänt underlig och oformlig ut.

• charlotta1985
    Minxy skrev 2015-01-09 10:31:33 följande:

Haha, ja....figuren är inte den bästa just nu :P

Jag är väldigt nöjd över att jag städat undan alla mina "smal-kläder" redan. Jag slipper bli förbannad varje morgon. Vissa klänningar får jag vänta med, för dom sitter ganska tight just för att framhäva bebismagen när den väl kommer. Just nu ser man bara allmänt underlig och oformlig ut.

Jag har inte köpt några mammakläder, det är ju mitt första också så har inget sedan gammalt. Nu blir det de oversize-kläder jag har...
  • Sanandra

Allt såg bra ut men blev flyttad en vecka tillbaka. Ska även få gå på extra ul innan kub så vi inte åker i onödan. Har väldens bästa gynläkare!:)

• Moelme

Va in till gynakuten imorgon pga blödning och magont. Tyvärr så har graviditeten stannat av i v 6+2. Skulle idag gått in i v 10+0. Ska tillbaka nästa fredag för att göra en skrapning, eftersom kroppen inte verkar fixa detta själv. Jag som skulle på inskrivning idag

Men jag önskar er all lycka och hoppas allt går bra för alla.

• Sanandra
    Moelme skrev 2015-01-09 11:47:42 följande:

Va in till gynakuten imorgon pga blödning och magont. Tyvärr så har graviditeten stannat av i v 6+2. Skulle idag gått in i v 10+0. Ska tillbaka nästa fredag för att göra en skrapning, eftersom kroppen inte verkar fixa detta själv. Jag som skulle på inskrivning idag smile4.gif

Så tråkigt, vet hur det känns. Lycka till!<3
  • TantB

Va in till gynakuten imorgon pga blödning och magont. Tyvärr så har graviditeten stannat av i v 6+2. Skulle idag gått in i v 10+0. Ska tillbaka nästa fredag för att göra en skrapning, eftersom kroppen inte verkar fixa detta själv. Jag som skulle på inskrivning idag

Vad ledsamt. Jag beklagar sorgen.
  • Whoeix

Hej alla!

jag hoppar in här, har BF 16e augusti i år.

Jag är 29 år och bor i mellersta Sverige :)

Har sedan tidigare tre MF varav två MAs som båda upptäcktes runt v12. Har gått utredning, och får efter den Trombyl utskrivet att äta vid eventuell graviditet för att jag förhoppningsvis skall slippa MF/MAs.

Fick, tack vare Trombylen, en son i oktober 2013, som nu är femton månader gammal. :D

Nu väntas lillasyskonet! Var på VUL igår, som visade en välmående böna på 2cm med pickande hjärta. Nästa UL blir i v13. Är idag i v 8+5.

Har ni någon FB-grupp?

• Minxy

Va in till gynakuten imorgon pga blödning och magont. Tyvärr så har graviditeten stannat av i v 6+2. Skulle idag gått in i v 10+0. Ska tillbaka nästa fredag för att göra en skrapning, eftersom kroppen inte verkar fixa detta själv. Jag som skulle på inskrivning idag smile4.gif

Åh, jag beklagar verkligen :(
  • Kattflickan

Beklagar verkligen Moelme! Vet hur jobbigt det känns! Kram!

Svar på tråden Bf Augusti 2015