• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • Sanandra
    Minxy skrev 2015-01-26 10:15:06 följande:
    Hon fyller 40 snart. Ja jag vet, och jag vill som sagt inte bråka om det öppet eftersom jag är rädd att resten av familjen ska vända sig mot henne. Hon är utbränd och hon behöver det stöd hon fortfarande har - även om jag inte gillar henne så vill jag inte att hon ska fara illa, speciellt inte hennes barn.

Jag ska binda buketten med minsta möjliga inblandning och sen ska jag bara sitta och djupandas :P
    Är kanske lugnast så!:)
  • MissJP

Jahapp så blir det ett fjärde vul imorgon då. Får se om ungen fortfarande lever.

• smenskelling
    MissJP skrev 2015-01-26 13:03:42 följande:

Jahapp så blir det ett fjärde vul imorgon då. Får se om ungen fortfarande lever.

Varför så många ?? Vilken vecka är du i nu ??
  • Sommar15

Jag hade tänkt att vänta tills efter kub nästa onsdag för att berätta för min chef men tror nästan att jag måste göra det tidigare ändå. Är så galet trött och orkar inte leverera samma tempo som innan och dessutom supertjock, kan ha några blusar som är lite säckiga utan att nåt syns men that's it. Känns fel på ngt sätt men jag såg ju ändå den frisk o kry för bara en vecka sedan. Enda risken är väl om ngt skulle ha hänt sen dess eller om vi får dåliga siffror på kub, men det behöver ju chefen veta ändå... Hur hade ni tänkt?

• Minxy
    MissJP skrev 2015-01-26 13:03:42 följande:

Jag hoppas stenhårt att det ser bra ut!
  • MissJP
    smenskelling skrev 2015-01-26 13:37:42 följande:

Varför så många ?? Vilken vecka är du i nu ??

Hade misstänkt utomkved de första tre gångerna. Har även en gulkroppscysta som ställer till det. Nu är jag orolig eftersom jag har så ont och inte har några symptom kvar. De såg något som inte skulle vara i den kvarvarande äggledaren, hoppas på att det inte är något knas där med. Jag går in i vecka 10 idag.
  • MissJP
    Minxy skrev 2015-01-26 14:08:43 följande:

Jag hoppas stenhårt att det ser bra ut!

Tack! Behöver allt hopp som går :)
  • smenskelling
    MissJP skrev 2015-01-26 14:50:47 följande:

Hade misstänkt utomkved de första tre gångerna. Har även en gulkroppscysta som ställer till det. Nu är jag orolig eftersom jag har så ont och inte har några symptom kvar. De såg något som inte skulle vara i den kvarvarande äggledaren, hoppas på att det inte är något knas där med. Jag går in i vecka 10 idag.

Fattar inte ? Misstänkt utomkved ? Antingen är där ett foster i livmodern eller inte ? Och om det inte sitter i livmodern så kan den sitta i äggledare. .det borde man kunna konstatera meddetsamma ??!! Jag har haft två. Och det såg man redan i vecka 6 och 8 !
  • Zezzanz

UL gjort idag för kub testet och det gick kanon ett tickande hjärta syntes :) har 4 missfall bakom mig så var nervös. Beräknad bf är 2/8 så gick in i v.13+0 idag :)

• charlotta1985

KUB avklarat! Bästa möjliga resultat, 1:20 000 och en livlig krabat! Vinkade och sparkade och snurrade runt. Såå glad och lättad!!
Svar på tråden Bf Augusti 2015