• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • Sommar15

Nä ni har rätt, det är nog bara jag som är extra känslig med tanke på mina graviditeter som inte gått vägen... Jag är nog ganska privat av mig mot mina kollegor. Trevlig och social men ger dem inga direkta detaljer om mitt privatliv. Går in i v 14 imorn så det är ju inte så väldigt tidigt. Att säga att det blir i augusti har jag inga problem med så det är väl en hangup jag fått på just veckorna :) antar att jag kommer få en hel del närgångna frågor av olika slag så det är väl bara att vänja sig!

• sagofröken

Jag är inte med i denna tråd men smygläser ändå, eftersom jag har BF 1 september ligger jag ofta närmare er i tid än i septembertrådarna. 

Vill bara låna er tråd en sekund för att säga till MissJP:
    Så himla glädjande att läsa om ditt senaste lyckade ultraljud, trots allt! Känns som att vi haft väldigt lika start på våra graviditeter med utomkvedsmisstankar, gulkroppscystor, blödningar, smärtor, osäkra ultraljud osv. När det går bra för dig får jag också upp hoppet :) Jag håller alla tummar att få samma besked som du på måndag när jag har mitt sista ultraljud av dessa orsaker. Lycka till allihop här i tråden!

• MammaEmm

är det bara jag som har väldigt mkt växtvärk?

kan inte minnas att jag hade så här mkt värk med dottern...

• charlotta1985
    MammaEmm skrev 2015-02-06 12:43:28 följande:

är det bara jag som har väldigt mkt växtvärk?

kan inte minnas att jag hade så här mkt värk med dottern...

Jag har ganska mycket, har inte gått en enda vecka utan växtvärk. Ibland kan det gå några dagar men oftast känner jag av någonting varje dag. Molvärk, lite hugg etc.
  • Erienne

Hittills har alla jag berättat för frågat om det var planerat . Det känns ju lite privat kan jag tycka men de menar ju inget illa förstås. 

• Minxy
    LindizJ skrev 2015-02-06 17:20:54 följande:

hoppar ur tråden. fick missfall i veckan.

Åh, jag beklagar verkligen :(
  • LindizJ

korrigerar mig ett MA är det jag fick. fick åka till gynmottagning på grund av blödningar och fick cytotec för att stöta ut resten

• MissJP

Beklagar.. fruktansvärt.. och när det gått såpass lång tid. Hoppas verkligen att ni har stöd och tröst genom det här nu, och att (om ni vill) det blir en ny graviditet snart.
Svar på tråden Bf Augusti 2015