• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • KramKolan
    charlotta1985 skrev 2015-02-09 10:40:16 följande:

Förresten, är det någon annan som känner av generell irritation? Har varit så nöjd över att ha sluppit de där berömda humörsvängningarna, men de senaste 3-4 dagarna har varit HEMSKA. Jag blir arg och stör mig på saker jag inte alls gör i vanliga fall. Jättejobbigt :(

Men JAAA... Jättetrött och lättirriterad. Inget tålamod med barnen alls!

Börjar fnula på att kolla järnvärdet om jag inte blir piggare snart. Tänker att tröttheten gör mig irriterad också.
  • höstjejen

Var på ultraljud idag, allt såg fint fint ut. Vart framskjuten 1 dag. Är beräknad till den 17 april och går in i v 14 i morgon <3

• Cvs
    höstjejen skrev 2015-02-09 11:40:08 följande:

Var på ultraljud idag, allt såg fint fint ut. Vart framskjuten 1 dag. Är beräknad till den 17 april och går in i v 14 i morgon <3

Härligt att allt såg bra ut! :)

Är du i v14 och ska föda 17 april?
  • familjenl
    charlotta1985 skrev 2015-02-09 10:40:16 följande:

Förresten, är det någon annan som känner av generell irritation? Har varit så nöjd över att ha sluppit de där berömda humörsvängningarna, men de senaste 3-4 dagarna har varit HEMSKA. Jag blir arg och stör mig på saker jag inte alls gör i vanliga fall. Jättejobbigt :(

samma här! För mig tror jag att det är en kombination av hormoner, sömnbrist och huvudvärk. :P

Har för mig att humöret var värst runt de här veckorna förra grav med så förhoppningsvis blir man lite snällare snart ;)
  • familjenl
    Cvs skrev 2015-02-09 13:27:45 följande:

Härligt att allt såg bra ut! :)

Är du i v14 och ska föda 17 april?

Det ska nog stå augusti där tror jag :)
  • Cvs
    familjenl skrev 2015-02-09 13:31:02 följande:

Det ska nog stå augusti där tror jag :)

Aa såklart! Haha här satt jag å räkna:p är själv i v15 med bf 7aug
  • AnnaBanana

Hur ser era magar ut just nu ? :) går in i v 15 på torsdag och min är ganska stor. Sla se om jag kan ladda upp den här annars ligger där en bild ifrån v 11 tror jag de e i mitt bildgalleri:)

• charlotta1985
    AnnaBanana skrev 2015-02-09 14:27:07 följande:

Hur ser era magar ut just nu ? :) går in i v 15 på torsdag och min är ganska stor. Sla se om jag kan ladda upp den här annars ligger där en bild ifrån v 11 tror jag de e i mitt bildgalleri:)

Vecka 15 (14+3) och nu ser jag gravid ut. Folk på jobbet som nyss fått reda på det kommer förbi och gratulerar och säger att det syns. "Hur har du kunnat dölja det där?" Var det någon som undrade. Hrmf :).

Häromdagen när jag stod och provade kläder (inget passar längre) och blev på dåligt humör för att jag kände mig så stor, så sa jag till mig själv att skärpa mig. Herregud, jag är gravid liksom. Det får vara så här.
    Så var allt frid och fröjd i typ 20min. Då såg jag en fd kollega som lagt ut en bild på sin mage v22, PYTTELITEN. Hela 7 v längre gången än mig, och typ samma strlk på magen om inte mindre. Då blev jag deppig igen :)
  • Sommar15
    charlotta1985 skrev 2015-02-09 14:41:52 följande:

Vecka 15 (14+3) och nu ser jag gravid ut. Folk på jobbet som nyss fått reda på det kommer förbi och gratulerar och säger att det syns. "Hur har du kunnat dölja det där?" Var det någon som undrade. Hrmf :).

Häromdagen när jag stod och provade kläder (inget passar längre) och blev på dåligt humör för att jag kände mig så stor, så sa jag till mig själv att skärpa mig. Herregud, jag är gravid liksom. Det får vara så här.

Så var allt frid och fröjd i typ 20min. Då såg jag en fd kollega som lagt ut en bild på sin mage v22, PYTTELITEN. Hela 7 v längre gången än mig, och typ samma strlk på magen om inte mindre. Då blev jag deppig igen :)

Äh tänk inte så! Är ju bara kul om det syns :) jag har nu i v 14 lika stor mage som min kompis hade i v 20. Men jag längtar snarare till att den blir ännu större så det inte är nån tvekan längre. Nu är det gravidmage när jag har tajta kläder men har jag lite lösare plagg kan man fortfarande bara tro jag lagt på mig lite mitt fram :)
  • AnnaBanana
    charlotta1985 skrev 2015-02-09 14:41:52 följande:

Förstår hur de känns! Har inte kunnat komma i mina byxor på ett par veckor :p fick köpa mina första mammakläder i v 10 och nu e de bara leggings el liknande som gäller :p hade väl räknat med de eftersom min mamma va gigantisk också men men så länge allt e bra med den lille i magen :) ska få inbokat ett UL till innan RUL fick jag reda på nyss så om allt e bra då så ska vi berätta de för våra vänner :)
Svar på tråden Bf Augusti 2015