• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • höstjejen
    Cvs skrev 2015-02-09 13:27:45 följande:
    Härligt att allt såg bra ut! :)

Är du i v14 och ska föda 17 april?
    Ja, går in i v 14 (13+0) i morgon =)
  • höstjejen
    Cvs skrev 2015-02-09 13:33:24 följande:
    Aa såklart! Haha här satt jag å räkna:p är själv i v15 med bf 7aug
    oj hahaha ja det ska stå augusti xD nu märker jag hur trött jag är :P Sorry! 17 augusti!! 
  • höstjejen
    höstjejen skrev 2015-02-09 15:19:55 följande:
    Ja, går in i v 14 (13+0) i morgon =)
    Haha vet inte men har lyckats blanda ihop april och augusti på nåt konstigt vänster, Augusti ska det naturligtvis vara :)
  • charlotta1985
    Sommar15 skrev 2015-02-09 15:09:50 följande:
    Äh tänk inte så! Är ju bara kul om det syns :) jag har nu i v 14 lika stor mage som min kompis hade i v 20. Men jag längtar snarare till att den blir ännu större så det inte är nån tvekan längre. Nu är det gravidmage när jag har tajta kläder men har jag lite lösare plagg kan man fortfarande bara tro jag lagt på mig lite mitt fram :)
    Jo, jag försöker tänka så, och tänka att man absolut inte ska jämföra sig.... Är ju flera olika aspekter som väger in.
    Fast jag håller med om att jag hellre har den lite större gravidmagen så att det inte är någon tvekan, nu är det fortfarande lätt att tro att jag blivit lite tjock om man inte vet. Speciellt måste de som sett mig länge på gymmet tro att jag slutat bry mig om vad jag äter ;)
  • wifetobe
    höstjejen skrev 2015-02-09 15:20:57 följande:
    oj hahaha ja det ska stå augusti xD nu märker jag hur trött jag är :P Sorry! 17 augusti!! 
    Vad roligt, då är vi beräknade samma dag :) 

Vad har du för gravidkänningar? Själv är jag så obeskrivligt trött? Att jobba går an men somnar klockan 20.30 så är inte världens roligaste sambo för tillfället :)
  • höstjejen
    wifetobe skrev 2015-02-09 15:28:07 följande:
    Vad roligt, då är vi beräknade samma dag :) 

Vad har du för gravidkänningar? Själv är jag så obeskrivligt trött? Att jobba går an men somnar klockan 20.30 så är inte världens roligaste sambo för tillfället :)
    Vad roligt! :)
    Det dår med tröttheten känner jag igen, känner mig inte alls utvilad nån gång :( Brukar oftast lägga mig innan 9 på kvällen, Jag har molande värk i magen och otroooligt ömma bröstvårtor, kissenödig och hunger konstant. Har precis kommit över den största illamående fasen, kräktes från julafton till typ 1 vecka sen,konstant varje morgon, illamåendet sitter i men inte så jag känner mig kräkfärdig, Svettas som en tok också haha, men annars är det bra! :) vad har du för gravidkänningar? =)
  • Hetlena
    AnnaBanana skrev 2015-02-09 14:27:07 följande:

Hur ser era magar ut just nu ? :) går in i v 15 på torsdag och min är ganska stor. Sla se om jag kan ladda upp den här annars ligger där en bild ifrån v 11 tror jag de e i mitt bildgalleri:)

Hej alla, jag hoppar in här. BF 16 Augusti =)
    Gick in i vecka 14 idag och har ingen mage what so ever =( Å jag är sån som gärna vill ha en jättemage så jag väntar och väntar och väntar på att det ska börja bli nån! Blir ju nojig att det inte bor nån där inne... Men det gör det ju säkert, man ska inte tänka så, jag vet. 
  • familjenl
    AnnaBanana skrev 2015-02-09 14:27:07 följande:

Hur ser era magar ut just nu ? :) går in i v 15 på torsdag och min är ganska stor. Sla se om jag kan ladda upp den här annars ligger där en bild ifrån v 11 tror jag de e i mitt bildgalleri:)

Stor! Men den är ju fortfarande "mjuk" och går att dra in ganska mycket vilket jag inte gillar. Jag längtar tills den hårda kulan kommer för nu känner man sig bara fet!
  • Cvs
    höstjejen skrev 2015-02-09 15:20:57 följande:
    hahaha ja så kan det gå :)
  • Cvs
    familjenl skrev 2015-02-09 17:51:55 följande:
    Stor! Men den är ju fortfarande "mjuk" och går att dra in ganska mycket vilket jag inte gillar. Jag längtar tills den hårda kulan kommer för nu känner man sig bara fet!
    Precis samma här! Lite hårdare under naveln men ser mest tjock ut. Är i v.15 (14+2) 
Svar på tråden Bf Augusti 2015