• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • doccah

V. 16(15+4) och köpte mina första mammaplagg igår, tyckte de var dags nu ^^

• Lilo

Min mage är bara...pluffsig.

Äter alldeles för mycket mat och har nog lagt på mig en del kilon pga det redan, så jag känner mig bara tjock!

Att man är förstoppad och uppblåst till på det gör att jag känner mig super het...eller så inte!

• familjenl

Någon mer av er som kommer att få barn tätt? min mage hann aldrig återhämta sig helt från förra graviditeten och magmusklerna var fortfarande delade när jag blev gravid igen så jag bävar lite för hur det kommer att påverka kroppen.. :/

• familjenl
    Cvs skrev 2015-02-09 18:13:07 följande:

Precis samma här! Lite hårdare under naveln men ser mest tjock ut. Är i v.15 (14+2) 

Skönt att jag inte är helt ensam om det. Är på samma dag som dig dessutom :)
  • Minxy

Min mage kommer och går vilket såklart beror på gaser/tarmar. De dagar jag är uppblåst ser jag ut att vara i 7:e månaden, de dagar jag har en mage som samarbetar så ser jag bara lite lönnfet ut :D

• AS92

Kub imorgon, ska bli så himla skönt att få veta hur det står till därinne, efter 3 blödningar på 1 vecka så är oron maxad Obestämd

Går in i vecka 13 imorgon och känner mig bara trött konstant, har inte så mycket fler gravsymptom. har haft det så nästan hela graviditeten så det spär ju på oron det med. Men nu ska vi tänka positivt här Tungan ute

Eftersom jag är överviktig så känner jag enbart fett på magen, undrar hur lång tid det tar innan man känner en bula? Förvånad

Svar på tråden Bf Augusti 2015