• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • AnnaBanana
    excalibur skrev 2015-02-11 17:28:54 följande:

Skönt! :)

Alltsp, jag är nog trög men hur kollar man folks galleri? Går jag in på andras så ser bara presentationen men inget mer.. inget galleri eller nånting man kan trycka på..

Jadu har faktiskt aldrig gjort de själv så jag vet inte :p
  • familjenl
    AnnaBanana skrev 2015-02-11 16:15:34 följande:

Troligtvis har de varit de, har ju tyckt mig känna av foglossning också :/Tack alla! Va riktigt nervös när jag skulle lägga mig där, sambon kunde inte följa med heller eftersom han jobbade så va alldeles ensam:/ MEN allt såg perfekt ut ! Sparkade som tusan och ville knappt bli mätt :p enligt hennes data va jag i 14+2 medans min app är jag bara i 13+6 så de kändes ju bra att bli tillbakaflyttad ( el hur de nu räknas) , blir lika lycklig varje gång :D tyckte mig tom ana kön men lite osäker :) finns bilder i mitt galleri för den som har lust att gissa :) där är även en bild på min mage i v 12 så som ni isf ser så kommer jag nog bli rätt så stor :p men bara bebis mår bra! Min far fyller år idag så han blev jätteglad över nyheterna ^^

Vad skönt!!! Jag ska på ul på fredag och är riktigt nervös jag med! :/
  • Teakfreak

Skönt att det går så bra för alla!
    Jag har UL imorgon och är så himla nervös. Men jag har en bra känsla; jag har ju molvärk och lite lätt illamående då och då och det måste ju vara bra tecken.

Vill gärna se AnnaBananas bilder från idag, men förstår inte hur man gör? 

• AnnaBanana
    Teakfreak skrev 2015-02-11 18:30:39 följande:

Skönt att det går så bra för alla!

Jag har UL imorgon och är så himla nervös. Men jag har en bra känsla; jag har ju molvärk och lite lätt illamående då och då och det måste ju vara bra tecken.

Vill gärna se AnnaBananas bilder från idag, men förstår inte hur man gör? 

Vet inte heller tyvärr, försökte ladda upp dem här men gick inte :/
  • MammaEmm

har idag fått veta att mina provsvar på femte sjukan var positiva så nu väntar vidare samtal med läkare och förhoppningsvis ett snabbt ul....

• KramKolan
    MammaEmm skrev 2015-02-11 21:24:23 följande:

har idag fått veta att mina provsvar på femte sjukan var positiva så nu väntar vidare samtal med läkare och förhoppningsvis ett snabbt ul....

Oj, då håller vi alla tummar att det ser fint ut Nu och att bebisen mår bra!! <3
  • Minxy

Min mage har försvunnit :/

Jag vet att den bara berodde på tarmar, men den var ju iaf stor och såg ut som en gravidmage. Nu ser jag bara lite allmänt lönnfet ut mitt fram på magen.

Väx bebis, väx! :D

• charlotta1985
    Minxy skrev 2015-02-12 09:10:34 följande:

Min mage har försvunnit :/

Jag vet att den bara berodde på tarmar, men den var ju iaf stor och såg ut som en gravidmage. Nu ser jag bara lite allmänt lönnfet ut mitt fram på magen.

Väx bebis, väx! :D

Jaaa, hellre bebismage håller jag med om :). Tycker min har varit lite lönnfet hela tiden, men nu börjar den kännas liiiite hårdare. Imorse när jag låg på rygg kände jag den hårda, rätt stora, bulan under naveln :). Vecka 16 imorgon!
  • Cvs
    KramKolan skrev 2015-02-12 09:57:55 följande:

V.11 och v.18. Nog har den växt lite!

Åh vilken fin mage:)

Längtar till min "riktiga" bebismage dyker upp!
Svar på tråden Bf Augusti 2015