komisska skrev 2015-03-23 18:29:18 följande:
Hej! Är det bara jag som inte bara känner mig överlycklig? Jag är ibland jätteglad och tycker att det är jättemysigt att vår lilla som ligger här inne. Kände första sparkarna igår. MEN ibland har jag bara sån ångest, som jag inte kan säga vad den beror på. Jag tycker heller inte att det är himmelskt att vara gravid, jag spydde flera ggr om dagen fram till v 20 men gick ändå upp 4 kg i vikt... Jag har ont och börjar bli klumpig. Igår hände nåt, skulle resa mig snabbt ur bilen för att spring o hjälpa sambon, men när jag reste mig kände jag som att jag gick av på mitten. Sån fruktansvärd smärta långt ner i magen, segnade ihop i en hög o låg kvar i 5 min, släppte sakta men har fortfarande lite ont. 1177 trodde att det kanske ´var en muskel eller ligament som gick av, ofarligt, men ändå, har ingen jätterolig graviditet. Dessutom blir jag arg på mig själv för att jag inte kan njuta o vara glad. Idag är en riktigt kass dag :(
Här är en till
Jag är jätteglad över bebis, och känner ingen ångest inför det faktum att vi ska ha barn igen - men jag avskyr verkligen att vara gravid.
Det värsta är att jag fortfarande är så otroligt trött. Ingen ork kvar till nånting annat när jag kommer hem från jobbet.
Sambon får rodda det mesta gällande barn och hem.
Jag sover vid 8.
Det enda som får mig att orka kliva upp är tanken på att april förhoppningsvis är sista månaden jag jobbar (har sökt semester + havandeskapspenning).
Tur att man får nåt så otroligt fint i slutändan iaf ;)