• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • Agentkia
    AnnaBanana skrev 2015-03-26 18:47:55 följande:

Men kan jag skriva privat till henne när jag inte är vän med henne och dessutom så att mina vänner inte ser de ? :/

Lägg till henne som vän om du inte redan gjort det. Annars kan du väl skriva till henne. Skicka annars ett meddelande till mig här så kan jag skriva till henne att hon ska läggs till dig. Isåfall får du skriva ett meddelande här vad du heter. Om du skriver via meddelande till henne ser ingen annan.
  • Agentkia

Grattis till alla lyckade RUL idag!!!

• Queenxiter
    AnnaBanana skrev 2015-03-26 10:43:31 följande:

Jo jag tänkte också på och skriva till henne men nu kommer jag inte ihåg vad hon heter :/ hehe våra ungar kommer nog bli envisa ;)

Hejsan, jag har inte fått någon vännförfrågan ifrån dig vad jag vet. Ifall du bara skickat pm så kommer inte det fram om inte vi är vänner.
  • isaswe

Tjo!

Har mest bara läst här inne. I dag var vi i alla fall på RUL; allt såg kanon ut och väntar en liten flicka 19 augusti :)

• Agentkia
    Queenxiter skrev 2015-03-26 19:00:16 följande:

Hejsan, jag har inte fått någon vännförfrågan ifrån dig vad jag vet. Ifall du bara skickat pm så kommer inte det fram om inte vi är vänner.

Hon skrev att hon addat dig. Kanske fel Lotta. Man fick upp en till. Sen såg jag sin bild här inne.
  • Queenxiter
    Agentkia skrev 2015-03-26 20:21:20 följande:

Hon skrev att hon addat dig. Kanske fel Lotta. Man fick upp en till. Sen såg jag sin bild här inne.

Hmm, har för mig att någon av alla jag la till i gruppen aldrig har svarat på det välkommen inlägget. Kan inte hitta det, men det kanske är hon. För en vännförfrågan missar jag ju inte, brukar besvara förfrågan, lägga till i gruppen, skriva välkommen och ta bort vännförfrågan igen.
  • Plutten120301

I morgon säger min gravid-app att halva tiden gått. Tycker att det gått ganska fort. Har en känsla av att det kommer att gå fort fram till semestern och sedan blir det nog 6 långsamma lediga veckor fram till BF ; )

• Agentkia
    Queenxiter skrev 2015-03-26 20:48:14 följande:

Hmm, har för mig att någon av alla jag la till i gruppen aldrig har svarat på det välkommen inlägget. Kan inte hitta det, men det kanske är hon. För en vännförfrågan missar jag ju inte, brukar besvara förfrågan, lägga till i gruppen, skriva välkommen och ta bort vännförfrågan igen.

Ja okej. Får hoppas hon ser det här iaf. vore kul om hon kom med i fb.
Svar på tråden Bf Augusti 2015