• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • charlotta1985
    Minxy skrev 2015-03-26 08:06:40 följande:

"Hur är det med tjockisen?"

Är det verkligen ett acceptabelt sätt att hälsa på sin arbetskamrat? *suck*

Och vi kan ju säga såhär: även om min mage börjar synas så är jag ändå inte lika stor som kvinnan ifråga. Mupp....

Jisses vilka idioter det finns. Extra lustigt som du säger när de själva är större utan att vara gravida....
  • Speck
    Minxy skrev 2015-03-26 08:06:40 följande:

"Hur är det med tjockisen?"

Är det verkligen ett acceptabelt sätt att hälsa på sin arbetskamrat? *suck*

Och vi kan ju säga såhär: även om min mage börjar synas så är jag ändå inte lika stor som kvinnan ifråga. Mupp....

Men ja!! Jag blir kallad 'mamma mu' och har fräst ifrån "men är jag en jävla kossa eller?!", o när jag har väldigt ont av foglossningen får jag kommentarer som 'oj va du går' jaa jag går o hämtar kaffe - är det ok?? Eller "borde inte du va hemma om du har ont" - ja för så funkar det. Man kan bara 'va hemma ' så fort man inte känner sig på topp.

Jag dras redan med dåligt humör och det känns ibland som att folk anstränger sig för att va så irriterande som möjligt.
  • Minxy
    charlotta1985 skrev 2015-03-26 10:47:12 följande:
    Jisses vilka idioter det finns. Extra lustigt som du säger när de själva är större utan att vara gravida....
    Ja precis!
  • Minxy
    Speck skrev 2015-03-26 10:47:24 följande:
    Men ja!! Jag blir kallad 'mamma mu' och har fräst ifrån "men är jag en jävla kossa eller?!", o när jag har väldigt ont av foglossningen får jag kommentarer som 'oj va du går' jaa jag går o hämtar kaffe - är det ok?? Eller "borde inte du va hemma om du har ont" - ja för så funkar det. Man kan bara 'va hemma ' så fort man inte känner sig på topp.

Jag dras redan med dåligt humör och det känns ibland som att folk anstränger sig för att va så irriterande som möjligt.
    Fan vad sur jag hade blivit om någon kallade mig "Mamma mu"!

Fräs ifrån du ;)
  • Agentkia
    AnnaBanana skrev 2015-03-26 10:43:31 följande:

Jo jag tänkte också på och skriva till henne men nu kommer jag inte ihåg vad hon heter :/ hehe våra ungar kommer nog bli envisa ;)

Lotta Andersson Åmotfors heter hon

Jag hoppas inte det. Min tidigare är snäll som bara den.
  • charlotta1985
    Speck skrev 2015-03-26 10:47:24 följande:

Men alltså om någon hade kallat mig mamma mu... Då hade de fått se på tjuren Ferdinand stucken av ett bi. Morr!
  • jenwal

Usch så sorgligt... Läste om lille Frank som dog endast 4 mån gammal i en hudsjukdom. Så fruktansvärt, vilken mardröm... Tårarna väller upp i ögonen då jag tittar på bilden av den fina lilla killen som inte fick leva länge på denna jord ????

• Maglizz

Varit på ultraljud idag, allt såg toppen ut och beräknad till 18 Augusti väntas min son komma till mig :D

(Ingen bra bild men han låg lite galet)

• Kottex

Avklarat ul här med och allt såg toppen ut! Den enda den den lille visa upp var det mellan benen annars var Han så envis så hon fick kämpa med att titta på allt. Det märktes att hon var nära att bli förbannad, haha. En pojke till här :)

• AnnaBanana
    Agentkia skrev 2015-03-26 13:10:51 följande:

Lotta Andersson Åmotfors heter hon

Jag hoppas inte det. Min tidigare är snäll som bara den.

Men kan jag skriva privat till henne när jag inte är vän med henne och dessutom så att mina vänner inte ser de ? :/
Svar på tråden Bf Augusti 2015