• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • AnnaBanana
    Queenxiter skrev 2015-03-26 19:00:16 följande:

Hejsan, jag har inte fått någon vännförfrågan ifrån dig vad jag vet. Ifall du bara skickat pm så kommer inte det fram om inte vi är vänner.

Hmm kanske kan prova skicka en vänförfrågan igen? Skickade inte nåt pm, men tror nästan att de va du för när jag kollade "din" sida så står där på dina inlägg att du väntar barn och att de e beräknat i augusti, eller kan de va så pass att de finns 2 ändå? :p hur see din profilbild ut?
  • Maglizz
    AnnaBanana skrev 2015-03-26 22:32:37 följande:
    Hmm kanske kan prova skicka en vänförfrågan igen? Skickade inte nåt pm, men tror nästan att de va du för när jag kollade "din" sida så står där på dina inlägg att du väntar barn och att de e beräknat i augusti, eller kan de va så pass att de finns 2 ändå? :p hur see din profilbild ut?
    Finns det någon grupp på Facebook nu?
  • Queenxiter
    AnnaBanana skrev 2015-03-26 22:32:37 följande:

Det låter som jag, har samma profilbild här som på Facebook. Skicka en vänförfrågan igen du, har jag inte fått någon imorgon eftermiddag så säger jag till :)
  • Queenxiter
    Maglizz skrev 2015-03-26 22:47:42 följande:

Finns det någon grupp på Facebook nu?

Hejsan, ja vi har en grupp som heter nytt liv i augusti. Du kan skicka en vänförfrågan till mig lotta Andersson så lägger jag till dig. Skriv namnet och Åmotfors efter så hittar du förhoppningsvis mig. Står som ägare/grundare till Delicasia på mig.
  • Maglizz
    Queenxiter skrev 2015-03-26 22:56:26 följande:
    Hejsan, ja vi har en grupp som heter nytt liv i augusti. Du kan skicka en vänförfrågan till mig lotta Andersson så lägger jag till dig. Skriv namnet och Åmotfors efter så hittar du förhoppningsvis mig. Står som ägare/grundare till Delicasia på mig.
    Har lagt till dig som vän nu :)
  • MuffinCake

I går fick jag hem papper från försäkringskassan om att min sökta graviditetspenning är godkänd :D

Så skönt!

Jag har även planerat och sökt fp för hela hösten som blivit godkänd (ja - jag är nog lite av ett kontrollfreak ;))

V.23 i dag och det känns mer och mer verkligt att vi snart ska få bebis <3

• stjärnasomärdin

Finns det någon med med bara pyttemage och näst intill obefintlig viktuppgång? I början kändes det skönt att inte lägga på sig kilon men nu börjar det kännas lite olustigt....

• Maglizz
    stjärnasomärdin skrev 2015-03-27 08:02:32 följande:

Finns det någon med med bara pyttemage och näst intill obefintlig viktuppgång? I början kändes det skönt att inte lägga på sig kilon men nu börjar det kännas lite olustigt....

Jag! Men tänk inte så mycket på det :) jag är v20 och sa till BM igår att "jag har ju ingen mage" men det är så individuellt :)

Jag är glad att jag inte har någon jättemage då jag vill kunna jobba så länge som möjligt :)
  • Fippla

Jag har ingen jättemage! Beroende på när på dagen jag väger mig så ligger jag ungefär +1 kg. 

Berättade på jobbet häromdagen och många påpekade att jag inte hade mage eller hade lagt på mig! Det är jag än så länge glad över!
    Då kan jag fortsätta som vanligt ett tag till hoppas jag! 

• Tribute

Jag väger -3 motför då jag blev gravid men har börjat få mage, men den går lätt att dölja. Jag vill helst inte att det syns så jag är glad för varje dag jag får som "anonym blivande mamma" :) Lär bli magklappande och tjockisskämt till leda förr eller senare ändå.
Svar på tråden Bf Augusti 2015