• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • celluliten

Hoppar in här nu, jag också, med panikartad förtjusning! Skrattande Plussade den 29/12, och enligt appen är jag i vecka 7 (6+1). Beräknad till den 25/8, blir en spännande tid!

Klarat mig fint utan illamående hittills, men idag var första dagen jag mådde illa från sekunden jag slog upp ögonen imorse. Bättre efter ett kräkbesök, sitter i skrivande stund på jobbet så det var nog rätt lindrigt mot för hur andra har det!

• familjenl

Gott nytt år alla! Hoppas ni får en fin start på året. Nu längtar jag bara tills man är längre gången och får berätta för hela världen att man är gravid :)

• Kaka001

Hej!

Hoppas också in här. Plussade 21/12, bf 22/8. Är i vecka 7 (6+4) Illamåendet lyser med sin frånvaro med tröttheten och hungern är konstant. Skulle kunna äta precis hur mycket som helst känns de som :)

• grabbmamman linda

Är det någon här som ska göra KUB test? Ska in om två veckor (v.10) o ta blodprov.

Viggo 060703 Joel 080825 Mina små trollungar :)
  • Zora
    grabbmamman linda skrev 2015-01-01 11:30:45 följande:

Är det någon här som ska göra KUB test? Ska in om två veckor (v.10) o ta blodprov.

Viggo 060703 Joel 080825 Mina små trollungar :)
    Jag ska göra KUB och ska in för information och ultraljud den 7:e. Är i v 8-9 då. Vet inte om det är det "riktiga" KUB ul:et eller om dom bara ska kolla hur långt gången jag är. Får kanske mer info från BM imorgon.
  • Mollan88
    Maaliin skrev 2014-12-30 12:01:26 följande:

Skönt att höra att flera känner som en, har mått riktigt illa senaste dagarna, inte fått behålla något, men fick utskrivet Lergigan av läkaren och hoppas denna ska hjälpa mig med illamåendet som just nu tar över... Tog en igår och fick behålla maten, enda är att man blir trött men det är bättre än att nå dåligt ;)

Hej! Äter också lergigan och det tog en vecka tills kroppen vande sig. Blir lite bättre iaf. Tar en gång per dag innan läggdags!
  • Kimsan82

Gott nytt år alla pregos! Här har vi precis gått in i vecka 9 om man ska lita på det tidiga UL vi gjorde den 23 dje. Dock 8+4 om man ska räkna efter inseminationen.

Tröttheten och "åksjukan" håller på att ta knäcken på mig. Har "bara" kräkt 2 gånger men illamående känslan är mer eller mindre konstant. Har provat åksjukearmband men inte fått någon märkbar effekt.

Vi har KUB inbokat 3 februari får dock betala själv då jag är ett år för ung i vårt landsting.

Hur känner ni andra? jag är nog mer nervös än jag vill erkänna.

• Maaliin

Gott nytt allihopa!

Är inne i vecka 9 snart 10, och känner att illamående börjar lätta dock har rn konstig växtvärk kommit fram som gör ganska ont och blir väldigt nojjig över detta...

Detta var faktiskt inte en planerad graviditet, är det vanligt att man är extra nervös, orolig om man fattat rätt beslut ? Känns som hormonerna spelar mig ett spratt just nu...

• Minxy

Ska börja jobba imorgon och gruvar mig....

Stressa upp vid 6 istället för att i sakta mak stiga upp vid 9, måste räkna lite på vad och hur mycket jag behöver ha med i matväg för att klara mig utan illamående. Vill inte avslöja något än på jobbet..

• Mollan88
    Minxy skrev 2015-01-01 18:38:15 följande:

Ska börja jobba imorgon och gruvar mig....

Stressa upp vid 6 istället för att i sakta mak stiga upp vid 9, måste räkna lite på vad och hur mycket jag behöver ha med i matväg för att klara mig utan illamående. Vill inte avslöja något än på jobbet..

Sjukanmäl dig om det blir för jobbigt!
Svar på tråden Bf Augusti 2015