• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • Minxy
    Micka! skrev 2015-01-02 15:04:53 följande:
    Jag går in i vecka 10 imorgon, berättade för min bästa vän idag, kommer inte träffa henne förns i sommar, det är ju tråkigare att berätta på telefon! Hon blev så glad och alldeles tårögd och jag med smile1.gif ska berätta för mina föräldrar också, men vet inte riktigt hur jag ska säga!!!! Våra barn kommer ju att berätta för hela världen, så de får reda på det om minst 3 veckor och efter ett vul!!!!
    Vad kul att du fick ett så fint gensvar från din vän :)

Jag gruvar mig lite för att berätta för min bästa väninna. Hon är lika gammal som mig, men ensamstående och inställd på att göra karriär. Hon har vid upprepade tillfällen uttalat sig om att hon inte kan förstå sig på de som "slösar bort livet" på att skaffa barn istället för att "göra karriär och förverkliga sig själv".

Men det får bli som det blir.
  • Inorr02

plussa ny år så bf den 29/8 detta är så efterlängtat vi har en dotter född 2010 som äntligen ska få bil stora syster

• Jessi20
    Inorr02 skrev 2015-01-02 16:38:14 följande:

plussa ny år så bf den 29/8 detta är så efterlängtat vi har en dotter född 2010 som äntligen ska få bil stora syster

Grattis till er! ???? vilken bra start på de nya året!
  • inda

Skulle också vilja vara med i fb gruppen :) mina initialer är LLK

• Lilostichi

Idag är jag i vecka 9+ 3. Har mått så illa!! Men från och med igår könns det liite bättre...värsta illamåendet kommer på kvällen. Provat postafen, armbanden, ingefära, kex hit och dit, citronvatten mm...en envis liten plutt därinne :) älskar att sova på nätterna! Helt underbart. Ska på min första undersökning den 7 jan :)

Vårt första barn! Bor i nyköpt hus med sambo!

Ber till de högre makterna att illamåendet ska ta slut!

Hur mår ni?:))

Svar på tråden Bf Augusti 2015