• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • KramKolan
    familjenl skrev 2015-01-04 20:01:19 följande:

Vilken vecka är alla i? När har ni tänkt gå ut med det offentligt (allmänheten och sociala medier etc)? :)

Förra gången gick vi ut med det på Facebook i v.13 för efter att ha varit ofrivilligt barnlös en tid så ville vi bara få skrika ut det till världen men den här gången hade vi tänkt hålla det hemligt lite längre -men om magen fortsätter växa i den här takten så får vi nog berätta i v 13 igen.. :P (är i v 10 nu)

Jag är i v.12. (Bf i juli men säker på att jag får i augusti...) vi berättade i v.11. På julafton!

Tyckte att det passade så vi körde. Händer det nåt så pratar jag hellre om det än att ingen vet.

Vi berättade i v.9-11 med de andra två också.
  • Inorr02
    familjenl skrev 2015-01-04 20:01:19 följande:

Vilken vecka är alla i? När har ni tänkt gå ut med det offentligt (allmänheten och sociala medier etc)? :)

Förra gången gick vi ut med det på Facebook i v.13 för efter att ha varit ofrivilligt barnlös en tid så ville vi bara få skrika ut det till världen men den här gången hade vi tänkt hålla det hemligt lite längre -men om magen fortsätter växa i den här takten så får vi nog berätta i v 13 igen.. :P (är i v 10 nu)

vi ska vänta till vecka 12 är nu i vecka 6+1
  • liizz83
    Jessi20 skrev 2015-01-04 11:54:44 följande:

De verkar ju super mysigt o göra så, så får de bli när man väntar 2a barnet, haha nu ligger ja långt fram i tiden men men :)

Lycka till, när ska ni berätta? Vilken vecka är du i? :)

Jag är i v.5+6 idag.

Tänkte beställa bodyn i slutet av månaden o avslöjar för föräldrarna när den kommit så om ca.1 månad ????

Berättar för dom lite före vi gör det offentligt
  • afroditekissen
    Liafiaa skrev 2015-01-04 19:04:01 följande:
    Har redan varit på hälsosamtal men bm kollade inget för att bekräfta grav. Trodde hon åtminstone skulle testa också..
    Dom brukar inte göra några tester på hälsosamtalet utan allt de sker på den riktiga inskrivningen i v 10
    Elise 100720 Elsa 131011 BF 150818
  • eh93

Hej

Är beräknad den 13e augusti så är i vecka 9 nu.

Ska skriva in mig på torsdag allt är så nytt och spännande.

Intressant och läsa andras upplevelser osv :)

• Sanandra

Är i V.8, 7+6. Har berättat för de närmsta vännerna och mamma men resten får veta tidigast efter V.12+0. Ska på ul på fredag och sedan kub i V.12-13.

• Minxy
    Mollan88 skrev 2015-01-04 19:07:38 följande:
    Va inte rädd att Ringa till bm och kräva sjukskrivning iaf 2 veckor.. Hon pratar med läkaren och du får säkert tid samma dag. Det blir ju ohållbart för dig! Jag har varit sjukskriven 3 veckor och börjar jobba imorgon. Känns så där... Men det har varit skönt att va sjukskriven.. Skulle inte klara av att jobba.. Många som är hemma första delen av graviditeten pga illamående.
    Ja jag får se hur jag mör imorgon. Nu på kvällen känns det kolugnt, men tiden mellan uppstigning och 15 är inte att leka med...

Om jag mår alltför illa imorgon sjukskriver jag mig en dag. Är ledig tisdag och onsdag, så jag håller tummarna för att det ska kännas mer stabilt på torsdag och att jag kan jobba då.
Svar på tråden Bf Augusti 2015