• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • Minxy

Well, även om man inte är med i fb-gruppen så får man väldigt gärna stanna kvar här i tråden :)

• Ilselin
    mariagustafssoon skrev 2015-01-05 14:53:16 följande:
    Väljer faktiskt också att lämna denna grupp. Är inte alla välkomna så varför ens ha en fbgrupp! Dålig stil. Trodde det var därför ni skapade en grupp för att gemensamt följa varandra, tydligen ska ju vi som dök upp lite för sent inte ens bli inbjudna (även fast vi också är gravida)..
    Jag tror att vi är några stycken som fortfarande inte gått med i någon facebook-grupp än, så om det finns en till grupp (eller om vi ska skapa en till?) kanske vi övriga kan samlas där? Skrattande
  • Minxy

Personligen avstår jag gärna fb-grupper. Jag föredrar det lite mer anonyma FL :)

• Goldie

Inte heller intresserad av fb-grupp så jag är nöjd ändå :)

... Suck för tentaplugg när man bara mår illa... Vill ju bara kolla teveserier och äta kakor, inte läsa om benbrott och antibiotika :D

• Sanandra

Hallå, vi är flera som valt att bara vara i denna grupp och inte i fb-gruppen. Tycker detta är ett bra forum. Tillräckligt anonymt. Lite tråkigt om folk väljer att lämna denna gruppen för att de inte vill ha fler i gruppen på fb.:(

• Minxy
    Goldie skrev 2015-01-05 15:37:38 följande:

Inte heller intresserad av fb-grupp så jag är nöjd ändå :)

... Suck för tentaplugg när man bara mår illa... Vill ju bara kolla teveserier och äta kakor, inte läsa om benbrott och antibiotika :D

Uääääh, förstår att det känns motigt att plugga. Vilket påminner mig! Herregud, jag har ju en distanskurs i psykologi som började den 1 januari som jag borde ta tag i. Håhåjaja...
  • Zora
    Minxy skrev 2015-01-05 15:14:40 följande:

Personligen avstår jag gärna fb-grupper. Jag föredrar det lite mer anonyma FL :)

Samma här! Är inte intresserad av någon Facebookgrupp utan håller mig här så jag hoppas att tråden kommer vara aktiv precis som den tråden var som jag var med i vid förra graviditeten. Man lär ju ändå känna varandra utan att för den skull avslöja helt vem man är (vilket iallafall jag helst inte vill göra)
  • Kottex

Använder inte fb. Tycker detta är ett utmärkt sätt :) ingen runt Linköping?

Svar på tråden Bf Augusti 2015