• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • charlotta1985

Inte heller intresserad av fb-grupp, trist att stänga ute några som är det dock och trist att de väljer att lämna tråden.

Menmen. Hoppas vi kan behålla god stämning ändå, herregud vi väntar ju små mirakel hela bunten!

• Sanandra

Alltså detta illamående!!! Med dottern tappade jag bara matlusten, nu vill jag helst spy åt allt. Lukter, smak...konstant spykänsla! Har bara kräkts 2 ggr hittills dock...men bara känslan!

• Kattflickan

Jag vill inte heller vara med i nån FB grupp utan stannar gärna här.

Jag har inte mått så illa den här graviditeten. Känner mig lite orolig över det men gjorde VUL för två veckor sen och då såg det bra ut iallafall så jag hoppas pyret mår bra.

• familjenl
    TigerEmmlis skrev 2015-01-05 10:30:58 följande:

Lite tråkiga nyheter för er som önskat gå med i fb gruppen. Den är sedan i lördags stängd för insläpp! Vi är så många nu att vi alla tycker att det räcker! :(

Ett litet tips - du kanske kan skriva det som en uppdatering i översta inlägget så att alla nya ser det och slipper fråga (och ev bli besvikna)? :) själv så är jag nöjd med att bara hänga på familjeliv!

Och som sagt så kan väl de som vill starta en till grupp för alla som inte fick plats i första :)
  • familjenl

Det här illamåendet är inte att leka med.. vi är bortbjudna imorgon och är så rädd att de ska servera något som jag inte klarar av att äta.

• Minxy
    Sanandra skrev 2015-01-05 21:27:50 följande:

Alltså detta illamående!!! Med dottern tappade jag bara matlusten, nu vill jag helst spy åt allt. Lukter, smak...konstant spykänsla! Har bara kräkts 2 ggr hittills dock...men bara känslan!

I know :(

Blä för illamående. Mitt lättar runt 15, men tiden mellan jag vaknar och fram till 15 är en jäkla plåga!

Är ledig imorgon och på onsdag, på torsdag är det jobb igen.
  • Sanandra

Vi är bortbjudna på lördag också, till sambons bror. Som det är nu vill jag helst bara vara hemma. Ska på ul på fredag och ser allt bra ut berättar vi för närmsta i familjen så kan jag med gott samvete låta bli att käka på lördag när vi är där.

• Inorr02

Jag är i vecka 6+3 mår inte illa alls denna gång ännu i alla fall. Är bara trött. Vill att veckorna ska gå fort nu vill att de ska bli vecka 12 ska få ett tidigt ul då och efter det ska vi gå ut med det. 

• Lilla My82

Hej får jag också hoppa in här? Är i vecka 7 med andra barnet.

Svar på tråden Bf Augusti 2015