• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • Grus grus

Smyger in ett litet Hej. Hade önskat en grupp där jag kunde vara anonym ett tag till då ingen vet och vänner (och ovänner) härjar på fl. Har dock följt tråden ända sen jag plussade men som sagt, inte vågat skriva och kommer nog inte göra så heller på ett tag efter detta inlägg. Har bf den 24 augusti och går in i v.8 på tisdag. Men fb-gruppen var jag lite intresserad av. Vad heter den? Så jag kan söka medlemskap, tänkte jag. För är det en sluten grupp kan väl ingen se att jag är medlem i den?

Mamma, kvinna, förskollärare, genuspedagog
  • LindizJ

vill gärna gå med i fb-gruppen, om den är hemlig, ingen vet än..mina initialer är LO

• Inorr02

Ja då var det måndag är i vecka 6+2 och i dag åker stödstrumpor på känner av fogarna så blir be om ett bältet i dag då jag är hon bm för inskrivning.  Har så svårt att fatta att äntligen efter 16 försök så är det en liten i magen har gjort 3 gravtest och alla säger att jag är gravid men svårt ta i ändå. Sambon har också svårt att förstå att de gick till slut. 

Hoppas nu att de stannar kvar och vi får bli 2 barns föräldrar i början på hösten. 

• Minxy

Nä, det blev inget jobb för mig idag, kommer knappt ur sängen. Vet dock att jag MÅSTE upp snart och få i mig nåt, annars kommer allt bli ännu värre.

Dessutom kan det vara smart att vara med när barnen ska ta frukost så inte köket ser ut som en naturkatastrof efteråt :P

• TigerEmmlis

Lite tråkiga nyheter för er som önskat gå med i fb gruppen. Den är sedan i lördags stängd för insläpp! Vi är så många nu att vi alla tycker att det räcker! :(

• TreTriss
    TigerEmmlis skrev 2015-01-05 10:30:58 följande:

Lite tråkiga nyheter för er som önskat gå med i fb gruppen. Den är sedan i lördags stängd för insläpp! Vi är så många nu att vi alla tycker att det räcker! :(

För er som väntar ert första barn, så startade vi även en stängd (helt dold) Facebookgrupp för oss!
    Vill ni vara med i den så skickar ni bara er mailadress till mig så skickar jag inbjudan :)
  • iceball

Då väljer jag att lämna denna tråd, det finns ju andra. Lycka till alla.
  • Minxy

Någon annan som har svårt för rester? Det vi åt till middag igår har jag svårt att få i mig idag till lunch.

• mariagustafssoon

Väljer faktiskt också att lämna denna grupp. Är inte alla välkomna så varför ens ha en fbgrupp! Dålig stil. Trodde det var därför ni skapade en grupp för att gemensamt följa varandra, tydligen ska ju vi som dök upp lite för sent inte ens bli inbjudna (även fast vi också är gravida)..
  • Maglizz

Väldigt dålig stil. Varit med sedan början men varit bortrest och nu får man inte ens gå med i gruppen... Väldigt dålig stil! Alla ät vi väl lika värda? Tack o Hej! #besviken
Svar på tråden Bf Augusti 2015