• TigerEmmlis

Bf Augusti 2015

Plussade idag!
    Bf blir runt 31 juli/ 2 augusti 2015 då min cykel varit lite knasig efter ett MA i augusti!
    Men har gått över 14 respektive 11 dagar med mina tjejer som är födda 2010 och 2013!

Här kan vi diskutera allt och skapa nya vänskaper!

Säg till om ni vill vara med i en Facebook grupp oxå! :)

Kram på er!

*Nova 10-11-12* *bf 13-04-05*
  • Svar på tråden Bf Augusti 2015
  • Jessi20

Okej ja vi ska väl också vänta tills efter v 12 iaf sen kan man börja köpa lite smått o sen mer o mer ju längre de går ????

• Sanandra

Har mkt kläder å sådant kvar efter dottern också men ska köpa ny vagn, babyskydd och babynest. Har mer eller mindre bestämt mig om vagn men beställer inte förrän tidigast efter RUL.:)

• KramKolan

Vi ska mesta köpa kläder och sängkläder. Men tänkte vänta tills det finns kortärmat i butikerna. Bebisen kommer ju mitt i sommaren. <3

• VickanK

Jag vill gärna vara med i fb gruppen, vad ska jag söka på? :) VK är mina initialer

• Minxy
    VickanK skrev 2015-01-06 15:34:58 följande:

Jag vill gärna vara med i fb gruppen, vad ska jag söka på? :) VK är mina initialer

Dessvärre har dom stängt fb-gruppen, det blev tydligen för många medlemmar.

Men du är välkommen att hänga här! :)
  • TantB
    Sanandra skrev 2015-01-06 15:17:17 följande:

Har mkt kläder å sådant kvar efter dottern också men ska köpa ny vagn, babyskydd och babynest. Har mer eller mindre bestämt mig om vagn men beställer inte förrän tidigast efter RUL.:)

Vad blir det gör vagn? Önskar att jag hade mer kvar från förra gången. Dessvärre var vi tvungna att slänga nästan allt då det var mögel i källaren .
  • Minxy

Har haft min bror med familj här senaste 5 timmarna. SHIT vad svårt det är att ha långbesök av folk som inte vet att man är gravid! Jag är konstant hungrig och måste äta, annars mår jag illa. Både min bror och hans fru skrattade åt mig där jag försökte smyga med mackor ute i köket.

Nu har dom precis gått. Måste ordna middag bums!

• LindizJ
    Minxy skrev 2015-01-06 16:36:54 följande:

Har haft min bror med familj här senaste 5 timmarna. SHIT vad svårt det är att ha långbesök av folk som inte vet att man är gravid! Jag är konstant hungrig och måste äta, annars mår jag illa. Både min bror och hans fru skrattade åt mig där jag försökte smyga med mackor ute i köket.

Nu har dom precis gått. Måste ordna middag bums!

Ojdå...! Vi ska på besök till vänner i Danmark nästa helg, och när de började fråga oss om ifall vi gillar väldigt stark mat, så blev vi ju faktiskt tvungna att berätta som det var, eftersom jag dessutom antagligen kommer få ta med mig lite egen proviant för att inte äta dem ur huset, verkar liksom lite mystiskt annars att ta med sig egen mat och....inte vilja ha champagne som de alltid brukar bjuda på när vi är där.....! Så på förekommen anledning berättade vi men bad dem inte säga nåt till någon!
  • Sanandra
    TantB skrev 2015-01-06 16:36:38 följande:
    Vad blir det gör vagn? Önskar att jag hade mer kvar från förra gången. Dessvärre var vi tvungna att slänga nästan allt då det var mögel i källaren smile4.gif .
    Vi hade en brio happy kombi med dottern men den är så klumpig och osmidig även fast vi bor långt uppe i norr.:)

Blir en brio go next eller buggaboo Buffalo, troligen den senare när den går att köpa från Holland rätt mkt billigare.:)
  • Ilselin
    VickanK skrev 2015-01-06 15:34:58 följande:

Det finns en till grupp på facebook för dem som väntar sitt första barn. Skicka ett meddelande med din mejl till TreTriss här på familjeliv, så skickar hon en inbjudan till dig Glad 
Svar på tråden Bf Augusti 2015