Anonym (loppan) skrev 2015-01-05 22:55:31 följande:
Tråkigt med mf, dock är 10 dagar typ normalt man blöder vid mf :) jag blödde 3 veckor vid mitt mf, så länge man inte blöder jätte mycket så man mår dåligt så gör oftast inget :) Bara så du är beredd på att du kanske kan blöda ett tag till :)
Jo, det är ju normalt, men det är sjukt stressande. Tycker gott att allt kan gå tillbaka till normalt, man känner sig lite... ofräsch... Men det är värt att det kommer ut ordentligt den här gången. Man har ju koll på allt sånt egentligen, jag jobbar och pluggar inom vård dessutom men är sjukt osäker när det gäller mig själv ändå. :)
Ztarduzt skrev 2015-01-05 22:58:49 följande:
Klart ni kommer! :)
Okej, får hoppas den slutar snart då så äl kan komma igång igen. Samma här! Dock sa jag när vi började att vi skulle ta en månads vila om inget hänt runt ett år, vilket är runt mars så det blir nog en månad då vi ska tänka på annat, men hoppas ju såklart det blir en bebbe i magen då iallafall, trots att vi inte ska tänka på äl eller så utan bara vara med varandra typ :)
Det låter som en bra idé att ta en paus från allt och bara vara då, så får du chansen att koppla bort allt för en liten stund. :)
Hoppas att det blir en bebis i magen nu så snart som möjligt för er!