Jag skulle precis skrivs samma inlägg. Min mage får mig helt deppig. Jag har druckit katrinplommonjuice i 8 veckor typ och jag både avskyr det, blir fattig av det och nu tror jag att jag har blivit immun. Följer alla råd, vatten, rör på mig, fibrer, linfrön osv men inget hjälper. Vill oxå ha dundertips!
Emeralda skrev 2015-04-01 20:39:15 följande:
Har ni några bra råd gällande att få igång magen? Jag har så himla stora problem med (ursäkta min rättframhet) förstoppning. Jag gör allt jag vet att jag ska: jag rör mig, dricker mycket och äter "rätt" saker. Jag har psylliumfrön i müslin plus att jag tar Loraga 30 ml både morgon och kväll (mer än dubbel normaldos alltså). Vilken annan människa som helst hade bott på toa efter allt detta, men min mage vägrar jobba!! Då jag haft problem emellanåt sedan tidigare vet jag att Laxoberaldroppar funkar, men när man läser om det ska det inte användas av gravida utan "medicinsk inrådan". Någon annan som har nåt sånt där dundertips? Jag vill liksom att magen ska vara glädje och bebis, inte smärta och uppblåsthet :(