• Svar på tråden BF september 2015!
  • Inorr02
    Sopp skrev 2015-04-07 06:59:06 följande:

Min mage har tokväxt över påsk! Poff sa det bara. Vecka 21, tidigare än med första.. Det värsta nu är foglossningen, fy. Och jag måste ju lyfta mitt barn, han är ju så liten

försök sitta ner och hålla ditt barn 
  • Inorr02
    Sopp skrev 2015-04-07 06:59:06 följande:

Min mage har tokväxt över påsk! Poff sa det bara. Vecka 21, tidigare än med första.. Det värsta nu är foglossningen, fy. Och jag måste ju lyfta mitt barn, han är ju så liten

• Sopp
    Inorr02 skrev 2015-04-07 08:04:01 följande:
    Jo jag försöker så mycket det går, och ber min sambo lyfta upp honom åt mig. Dock så har han ju inte lärt sig gå ännu så det blir ju tyvärr så att jag måste lyfta ibland upp o ner i säng, upp till skötbord, upp till matstolen etc
  • detfannsingetanvändarnamnkvar

Hej! Hoppas att ni alla som mått dåligt äntligen har fått börja må bättre. Nu i v 17 mår jag äntligen mycket bättre, bara illamående ibland men kontrollerat. .

Jag har två helt olika funderingar just nu: 1. Någon som varit på spa gravid o vad har ni undvikit?

2. Jag har hittat tre superfin duo barnvagnar som ej är dyra, jag gillar stora hjul o vill ha fasta. Dessa är det: Duo barnvagn Galiani, Duo barnvagn retro royal, duo barnvagn retro Katrina. Jag kollar på barn pa vag sidan. Har även kollat på Bozz "live" Känns lite fundersamt att vissa är hälften i pris mot mer kända/populära vagnar. ?

• lizanilander
    lördagsgodis skrev 2015-04-07 11:57:16 följande:

Nu är rul klart och pyre ser så frisk ut den kan och antagligen blir det en lillasyster<3

åååh kul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! härligt att det såg bra ut :) Själv har jag lite mindre än 3 timmar kvar och är nervös som bara den :P
  • rosali84

Nu är rul klart och pyre ser så frisk ut den kan och antagligen blir det en lillasyster<3

Härligt! Har tid imorgon kl 11 :)
  • Lissing

Grattis till lyckat RUL lördagsgodis, lycka till ni andra
    Själv har jag RUL på fredag!

2008-11-18 | 2010-07-03 | BF 2015-09-12
  • Jeulina

Åh underbart! :D
Svar på tråden BF september 2015!