• Svar på tråden BF september 2015!
  • 1StoltMamma

Idag kom kallelsen till rul. Den 5 Maj, känns ju som en evighet. Kommer vara i v 20 då. Trodde jag skulle få i slutet på april

• Hemlighetenshemlis

Vi hade rul igår. Gick riktigt bra fast Tvåan ville inte samarbeta riktigt så vi ska tillbaka om två veckor för ett nytt ul. Blev även framflyttad 4 dagar :)

• lördagsgodis
    Hemlighetenshemlis skrev 2015-04-02 11:43:47 följande:

Vi hade rul igår. Gick riktigt bra fast Tvåan ville inte samarbeta riktigt så vi ska tillbaka om två veckor för ett nytt ul. Blev även framflyttad 4 dagar :)

Å va roligt med rul! Var det en äggs eller tvåäggstvillingar du väntade och tänker ni ta reda på kön?
  • Emeralda
    1StoltMamma skrev 2015-04-02 10:53:18 följande:

Idag kom kallelsen till rul. Den 5 Maj, känns ju som en evighet. Kommer vara i v 20 då. Trodde jag skulle få i slutet på april

Fick också kallelsen till RUL idag. 4 maj. Kommer att vara i v 20+0 då. Har för mig att jag gjort RUL i tidigare vecka med dom andra barnen, men det gör mig inget då jag inbillar mig att saker syns bättre ju senare du gör ul, och vi är ju så himla nyfikna på kön denna gång (kollade inte kön på de två första barnen).
  • 1StoltMamma
    Emeralda skrev 2015-04-02 17:13:33 följande:

Fick också kallelsen till RUL idag. 4 maj. Kommer att vara i v 20+0 då. Har för mig att jag gjort RUL i tidigare vecka med dom andra barnen, men det gör mig inget då jag inbillar mig att saker syns bättre ju senare du gör ul, och vi är ju så himla nyfikna på kön denna gång (kollade inte kön på de två första barnen).

Precis som oss. Var i v 18 förra graviditeten vid rul, denna gången ska vi också kolla vem som gömmer sig där, vilket vi inte gjorde förra gången.
  • Hemlighetenshemlis
    lördagsgodis skrev 2015-04-02 13:11:07 följande:

Å va roligt med rul! Var det en äggs eller tvåäggstvillingar du väntade och tänker ni ta reda på kön?

De ser ut som tvåäggs (de har separata fostersäckar och varsin moderkaka ) Men de kan vara enäggs ändå om de skulle ha damma kön tydligen :) men om det går att se kön nästa gång så är vi lite sugna på att få veta det :)
  • Krompirusa

Ohh vad skönt att jag inte e ensam om att göra rul i v 20... förra grav så var jag där runt v 18 trodde först att de inte hade några tider men denkan va så att de bokar senare för nästan alla... jag är sjukskriven 2 veckor till och han äntligen fått tid till akupunktur pga av mitt illamående... hoppas verkligen att de hjälper eller avtar innan de e dax att börja jobba igen...

• Jeulina

Vaknade idag och mitt illamående var nästan helt borta! :D hoppas hoppas att det håller i sig och att det inte kommer tillbaka!

• Inorr02

3 månader kvar att jobba känns so de kommer gå fort.

ska söka havandeskapspenning hoppas få igenom den.

har rätt jobbigt i fogarna hoppas inte de bråkar mer än de gör nu vill orka jobba vill inte va sjukskriven 

Svar på tråden BF september 2015!