• Svar på tråden BF september 2015!
  • lizanilander

Ja det verkar vara en del som ska på UL denna veckan ja, fasen vad skoj det ska bli! Tänk, det var inte längesen man plussade och nu är vi här!! Vecka 19 nu och magen har börjat växa :) Känner den lilla in emellan nu också, senare än första och betydligt lugnare :O Kanske bara är en massa svullna tarmar därinne, det ger sig imorrn :P

• rosali84
    Inorr02 skrev 2015-04-06 18:27:53 följande:

nån som börja ha sammandragningar? 

känns som livmodern blir en boll 

Jag har en hel del sammandragningar till och från. Minns inte att jag hade det så här tidigt med dottern.

Har oxå RUL på onsdag :) Längtar!!! Jag känner mig gravid, svårt att inte göra det så som magen växer nu och så mycket som bebisen lever runt i magen :) Är i v 20.
  • Familjen Knasboll
    beetroots skrev 2015-04-06 17:50:49 följande:
    Det finns bf september 2015 och septemberbarn2015 :)
    Ah tack!
    Jag hittade iaf bf september 2015.
    Kanske att den andra gruppen är hemlig.
    Enastående ensamstående Fyrbarnsmamma med en Femma på väg
  • MalinOlsson

Ja allt spännande ska de bli när hen tittar ut i september. Första bebis för en annan och lite nervös är man ju allt.

Känner mig dock inte speciellt gravid förutom att byxor sitter lite tajt och har en släng av ischias ????hoppas att ingen annan som fått uppleva det?!

• Krompirusa

När kommer magen? Hahahh med första va jag större än me denna .. de ser ut som jag har ätit för mycket bullar???? imon blir det första behandling me akupunktur hoppas de hjälper...

• MalinOlsson
    Krompirusa skrev 2015-04-07 00:47:59 följande:

När kommer magen? Hahahh med första va jag större än me denna .. de ser ut som jag har ätit för mycket bullar???? imon blir det första behandling me akupunktur hoppas de hjälper...

Ja min sambo påstår också att man ätit en och annan bulle för mycket ????

Vad är det du ska testa akupunktur emot? Hoppas att det hjälper
  • lördagsgodis

Har vaknat och kan inte somna om för jag känner mig upprymd och nervös inför rul

kl 10.00, min man ligger och snarkar bredvid mig vilket inte heller hjälper till:)

Skönt att du får prova akupunktur krompirusa hoppas det hjälper!

• MalinOlsson
    lördagsgodis skrev 2015-04-07 04:57:03 följande:

Har vaknat och kan inte somna om för jag känner mig upprymd och nervös inför rul

kl 10.00, min man ligger och snarkar bredvid mig vilket inte heller hjälper till:)

Skönt att du får prova akupunktur krompirusa hoppas det hjälper!

Det pirret känner man igen.. Konstigt att det uppstår varje gång det gäller något besök som rör bebisen.

Mmmm dessa snarkningar omöjligt att slappna av ????
  • Sopp

Min mage har tokväxt över påsk! Poff sa det bara. Vecka 21, tidigare än med första.. Det värsta nu är foglossningen, fy. Och jag måste ju lyfta mitt barn, han är ju så liten

• Emeralda
    Inorr02 skrev 2015-04-06 18:27:53 följande:

nån som börja ha sammandragningar? 

känns som livmodern blir en boll 

Jag har börjat få jättemycket sammandragningar. Det känns som en sugande känsla långt ner i magen. Det gör inte ont eller känns obehagligt, bara lite märkligt. Jag känner igen känslan från tidigare graviditeter, fast jag vet inte om det kom så tidigt då (v16 nu). TROR även att jag faktiskt känt bebisen "knacka på" lite från insidan med :) Men det är ju så lite det känns än.
Svar på tråden BF september 2015!