Junibebisar del 3
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
Vi har vanliga byxor + body + tjocktröja på Noah. Sedan har vi vårjacka och vårbyxor i lite regnavstötande material från Lindex. Ingen åkpåse utan bara en filt om det är lite kallare. Det tycker han om. ![]()
*kan inte stava* Decemberflingor skulle det stå (skyller på stelfrusna fingrar
)!
typiskt, nu fick man för att man sagt att alarik har varit nästan friks hela vintern, nu har han 38.5 i feber
Lady oj ja de kanske du måste, annars vet man inte om de händer en olycka, å de skulel ju inte vara så skoj... vi sänkte våran ganska nyligen vi.
Ja han är skållhet på kroppen, men har fått lite panadol, flytande. så han har legat på minmage å vilat lite, men ligger han på golvet å leker lite, men de är ju inte samma fart som de brukar vara
Idag har vi vart på BVC på 10-månaderskontrollen!!
Nu är Jonathan 75 cm, 10160 g.. STORA killen!!
Helen: Då skiljer det 1½ kilo på våra nu då
Och en cm, fast Jonathan är längre.
Svårt med kläder tycker jag. Då Widar sover uta har han byxor tröja och fleecejacka i åkpåse, Är vi ute utan att han ska sova får han fleecebyxor och så ev en filt om han sitter i vagnen... Idag var han jättearg och kall om fingrarna, men tror ni det gick att ha vantarna på honom mer än 1sek för det? Självklart inte, han sliter av den ena innan man fått på den första... Tur att han börjat med det först nu och inte då det var -20... Och så sliter han och drar i mössan hela tiden också så den är helt uttänjd...
Har också varit på BVC på 10 mån kontroll 10220g och 76cm, hon blav så impad av allt hans babbel att hon höll på att missa tiomånaders kollen... Tyckte han var såå tidig.. Kanske han är? Jag tänker inte på det då min systerdotter var ännu tidigare (men vet ju att hon är jättetidig med talet nu och var det då, men .. jaja..