• JCA

Junibebisar del 3

Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.

Välkomna att prata massor!!!

• Svar på tråden Junibebisar del 3
  • JCA

A lie: Vilken underbart kort!!!

Erik är typ kortare och tyngre än dom flesta... MEn vad gör det, ingenting faktisk

Gonatt med er

• Felixxmor

A lie - Mycket fint kort!!!

I natt ska Felix sova i eget rum för första gången.
    Mamma e lite ledsen Men samtidigt ska det bli skönt att slippa smygga i sovrummet.
    Ska bli intressant att se om han kallar direkt på morgonen eller han leker lite med nallarna han har i sängen....återstår att se.....

Tittade in i vårt sovrum....så tomt!!!!!

• JCA

Ja, Felixmor, hur har det gått? Jag längtar efter eget sovrum nu, men det dröjer ännu ett tag innan övervåningen är färdigrenoverad och vi kan flytta upp

• Mandy

Stora killar ni har känns det som. Men tjjer är väl normalt lite mindre. För Blenda ligger ju oxå på snittkurvan på vikten men lite över på längden.
    Vad väger era bebisar ni som har tjejer?

Felixxmor: ja det är nästan det bästa, att slippa smyga
    Hoppas han sov bra?

Blenda sover fortsatt hela nätter men vaknar lite för tidigt av storesyrran tyvärr. Imorse redan 5.30

Vasen: Här hade vi inte nåt lamptest så det räknas nog inte som så viktigt. Hör ju ihop med om man har tränat det eller ej.

• Felixxmor

Jodå, det gick ganska bra i natt. Han somnade ju som vanligt kl 20.15. Sov till kl 7, det brukar han göra.
    Men när han vaknar så brukar han bara säga typ aaaaaaa. Så vet han att jag hör honom och då får han komma över till oss. Men i morse hörde jag inte hans tysta aaaa. Då blev han jätte ledsen och ängslig. Började gråta lite....men jag vaknade direkt, så jag hämtade honom då. Då blev han glad igen!!
    Se om han lär sig kalla lite högre......
    Felix har ju aldrig skrikit när han vaknat så det ska han ju inte behöva börja med nu.

• bea85

A lie tack för tipsen sak till affären och köpa hans favis nu så får vi se om han går att luras hehe.
    jätte fint kort förästen.

hur e era små när de ska ha mat? alltså sitter de still i sin matstol? loke gör det inte för 5 öra inte ens selen håller honom han vet hur man ålar sig hur den så mamma inte märker det. blir galen på han ibland han kan ju göra illa sig

• Mandy

Blenda sitter i en resestol och den håller hon sig still i. För några månader sen gjorde hon försök att komma upp men det har hon slutat med.
    Har börjat ge henne av vår mat och hon älskar att äta den själv. Gav henne nu barnmatsburk som hon ratade nästan helt. Undra om det är för att hon verkar lite krasslig eller för att hon vill äta själv. Misstänker det sista eller en kombination för smörgås och makaroner gick ner ganska lätt.
    är ju glad att hon äter vår mat men det är ju praktiskt att kunna variera.

• bea85

får ta och prova och ge han våran mat för det e ju den han vill åt när han kryper ur.

Svar på tråden Junibebisar del 3