• JCA

Junibebisar del 3

Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.

Välkomna att prata massor!!!

• Svar på tråden Junibebisar del 3
  • Felixxmor

Mmm, längtar oxå ut till min trädgård.
    Hinner ju aldrig
    Hinner och hinner....vwet inte vart jag ska "göra av" Felix. Han kan ju knappast sitta på gräset, lite kallt ännu. Och i vagnen blir han inte sittandes, knappt han vill sitta i den när vi e ute och går.
    Sover middag gör han bara en timme, då hinner man inte så jätte mycket.

Hur gör ni??? Lite tips hade varit bra!

• A lie

Felixmor; Widar har faktisktvarit ganska nöjd att sitta i vagnen och kolla invåren men sela = måste för att han ska sitta still Annars är det fleeceställ + galonisar och stövlar som gäller om han är på marken...

♥♥♥ Widar ♥♥♥
  • majflickan

Då va 10 månaders kontrollen avklarad.

Anton gick igenom utan ngn anmärkning=) vägde 11.3kg o va 77 lång.

Har fått dagisplats till anton idag, känns skönt att veta att de e klart. Men va ju tvungne o skicka in papper om hur mycket man tjänar oxå. När ja läste pappret lät de jätte krånligt=(. Nån mer som fått sånt papper o förstod de bättre?

• A lie

Glad påsk!
    önskar Widar med familj!
    ♥♥♥ Widar ♥♥♥
  • Bonanza
    Nu har även vi varit på tiomånaderskontroll.
    10.160 gram och 75.5 lång. Precis på snittkurvan på vikten och lite drygt en över på längden. Allt var perfekt sa läkaren som gjorde kollen, och bvc-sköterskan tyckte att han var "ju så glad och charmig". Och han har verkligen varit på bra humör idag. Härligt!
    A lie - jag drömde om dig för ett tag sedan. Att Widar och Noah skulle börja på samma dagis här i Örebro. Jag kände igen dig men vågade inte ta kontakt. Knas! Allt bra annars, med magen och så?
    /Bonanza
  • Vasen

Även Reuben har varit på 10 månaders kontrollen idag, fast han vägrade slå ihop några klossar och tittade inte efter någon lampa .
    Han väger 10300 gram och är 73 cm lång, aningen tyngre än medel och lite kortare än medel.

A lie- vilket fint påskkort .

• Manja

Jasså ni har en sådan kontroll redan vid 10 månaderFundersam

Vi har den vid 1 års åldern här i Gbg. Det blev bara det gamla vanliga med vägning och mätning.

A lie:

Vilket fint kort Detsamma till Er.

Älskar min lilla Alicia
  • Helen H 79

Bonanza..då är våra pojkar nästan exakt lika stora Jonathan var 75 cm och vägde 10160 g

Svar på tråden Junibebisar del 3