Junibebisar del 3
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
På tal om vikt och sånt jag hade ca 5 kg kvar som bara stått still sen så på två veckor gick jag ner 2 kg..
men sen nu i påsk åt jag en massa gott m.m så vi få se vad som händer härnäst! Imorgon börjar allvaret igen HUUAA.. svårt det där. Jag träna också 2-4 ggr i veckan skönt att komma iväg!
Oj springa skulle jag nog aldrig orkar jag har ingen kondition för det.
Helen H 79: Jag orkade typ bara 1km.. haha, men man måste ju börja nån stans... för jag fixar inte att banta, så man får ta det på den vägen
Ja vi får helt enkelt peppa varandra
Men du verkar ju vara mycket mer aktiv än mig, *avis*
hej hej på er, jag är ny här !!=)
Men jag vill bara ställa en liten fråga.. Är de någon mer än jag som tänker ut o cykla med de små liven?? Är de någon som har gjort de redan? När tycker ni att de är tidigast man kan ha de bak i sitsen??
Min son är 10 mån nu o jag tycker att de skull vara såå härligt att ta fram cykeln o ta en tur när de är fint väder.=)=)=)
Kram
Hej vi har tänkt samma men inte kommit så långt
men vi ska det så fort vi köpt barnsadel..
men man kan ha dom där bak nu så!
Isak och jag ska cykla hela sommaren till dagis o jobbet
Jag har cyklat mycket med Maja. Jobbigt nu när man har två bara, vet inte riktigt hur det ska gå till. Det finns väl ingen annan lösning än cykelkärra då eller? Nån som vet?
ADDI: har cyklat en del med Widar och han älskar det, sitter och sjunger och klappar mig på baken..
JCA: förr fanns det cykelsitsar för mindre barn att ha fram på styret, men moster hade sån när hon hade två små...
Jaha, det kanske skulle vara en lösning då? Får kolla upp det lite närmare tror jag
Fast Erik är ju itne så liten, en klump på drygt 11 kilo (eller nästan 12) kanske inte är så lätt att ha fram på styret...
Grattis min älskade Gabriel på 10-månadersdagen!
Jag har tänkt cykla massor med Gabriel - men först ska all snö försvinna!
Grattis gabriel
hehe..
God morgon alla.. idag är det sol här i Kalmar!
Så en sväng ut blir det efter frukosten sen ska jag nog in till stan en runda. Vad ska ni andra hitta på?
Hej sålänge!
nån mera som har bebisar som har svårt å somna nu för tiden?